Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Roos

Roos

19-10-2015 om 15:52

Assistent filiaalbeheerder Zeeman, gesolliciteerd.

Ik ben al jaren werkzaam bij een bakker, maar wil weleens iets anders! Ik zag online een vacature voor Assistent filiaal beheerder, heb de stoute schoenen aangetrokken en gesolliciteerd! Ben benieuwd, ik heb nl LBO opleiding gedaan en voor de functie wordt MBO 2 gevraagd. Verder ervaring in verkoop en ander voorwaarden werden nauwelijks gesteld . Wie niet waagt wie niet wint zeggen we maar! Vroeger werkte ik als leerling verkoopster bij Zeeman, het was altijd leuk werk.
Is er hier iemand die daar ook heeft gewerkt of nog werkt, en wie kan mij vertellen wat het salaris ongeveer is bij 30/38 urige werkweek ? Hoe bevalt Zeeman tegenwoordig als werkgever ?

+ Brunette +

+ Brunette +

19-10-2015 om 23:39

Geen idee.

Nooit bij Zeeman gewerkt maar ik wens je veel succes. Je bewijst met dit bericht in ieder geval dat je fatsoenlijk Nederlands kunt schrijven, dat zal een van de redenen wel zijn waarom ze MBO-niveau vragen.

Rood

Rood

20-10-2015 om 07:38

Brunette

Heb ik ergens een schrijffout gemaakt? Je bericht komt sarcastisch over

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

20-10-2015 om 07:53

Ben niet Brunette

Maar ik denk niet dat dit sarcastisch bedoeld is. Er mist ergens een 'e' maar verder is het een prima tekst. Goed geformuleerd ook.

Ik las het berichtje van brunette ook....

....,als positief!

Succes. Laat nog even horen hoe het verder gaat.... ik hoop dat je mag komen praten..

Ingrid

Succes!

Zelf geen ervaring met het werken bij Zeeman, maar bij het filiaal in onze winkelstraat werken al jarenlang dezelfde dames en die lijken best tevreden. Stond er in de advertentie helemaal geen salarisindicatie? Als ik op google zoek kom ik gemiddeld 1.750 euro per maand tegen. Je kan eens een ander filiaal dan waar je voor solliciteert binnenlopen en aan de assistent filiaalbeheerder vragen wat zijn of haar taken en verantwoordelijkheden zijn en hoe Zeeman als werkgever is.

skik

+ Brunette +

+ Brunette +

20-10-2015 om 22:05

Nee, niet sarcastisch!

Er mist ergens een e en er staat geen punt achter nl. maar dat stelt niets voor en komt misschien ook omdat dit forum geen correctiefunctie heeft (in facebook kun je een tekst later altijd nog aanpassen).

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.