Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
06-07-2018 om 13:02
Hoi!
Mijn dochter van 12 is afgelopen vrijdag naar de film geweest. Ze wilde pinnen, maar heeft daarbij drie keer de verkeerde code ingevoerd (ze zegt dat ze nog maar twee minuten had en dit misschien uit haast had gedaan). Nu moeten we het pasje weer deblokkeren maar ze vragen om een PIN LOCK nummer. Kan iemand uitleggen wat dst is en waaar ik dat kan vinden?
Hannah
06-07-2018 om 13:45
ASN bellen
Beetje flauw misschien, maar is het niet veel logischer om zo'n vraag gewoon rechtstreeks aan ASN zelf te stellen?
06-07-2018 om 20:25
inloggen bij mobiel bankieren
Ik keek even op de site en je moet inloggen bij mobiel bankieren: U kunt een deblokkeringscode aanvragen via ASN Online Bankieren. Log in en klik vervolgens onder "Instellingen" > "ASN Wereldpas en ASN Digipas". Selecteer de optie "Deblokkeren digipas (LOCK PIN)" en volg de aanwijzingen op het scherm.
06-07-2018 om 23:09
Geen digipas
Het is de wereldpas die geblokkeerd is, niet de digipas. De digipas is de rode "rekenmachine" waarmee je online kunt betalen.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.