Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
25-06-2021 om 09:10
Zijn er mensen in de zaal die hier weleens mee te maken hebben gehad:
Als je een hotel hebt geboekt en betaalt en het hotel blijkt bij aankomst, in tegenstelling wat hun website doet vermoeden, een gribus hotel kun je dan rechtmatig annuleren?
25-06-2021 om 09:25
Dat lijkt me niet nee. Of een hotel bevalt is subjectief. En dus je eigen pech als dat niet zo is. Je kunt een klacht indienen? Of een slechte recensie schrijven.
Wat zeggen de recensies over het hotel? Heb je die gelezen voor je boekte? En wat valt er tegen? Nu ben ik nieuwsgierig
25-06-2021 om 09:28
Nooit Red mijn vakantie gezien? Eerst klagen, wijzen op wat beloifd is, schriftelijk vadt leggen, bellen. Kortom aan de bel trekken zodat ze iets metjouw klacht kunnen doen. Eventueell ater geld terugeisen.
25-06-2021 om 09:34
Ik had het hotel voor iemand anders geboekt, die heeft mij foto's toegestuurd. Het klopt inderdaad dat het een gribus boel is daar. Kamer en sanitair niet schoon, binnenplaats met allemaal vuilnis, deurpasje deed het niet en een onveilig gevoel.
Ik heb het hotel meteen gemaild met toevoeging van de foto's en de klachten. Het verschilt inderdaad enorm met wat er op de website staat. Van tevoren heb ik zeker wel reviews gelezen, die waren wel ok.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.