Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
30-06-2022 om 01:25
Ik zit al een hele poos niet lekker op mijn plek bij de firma waar ik werk.
Heb daar een part time baan 24u, verdien voor iemand van 39 met 16 jaar werk ervaring best karig. Maar denk dat ik in die functie ook niet snel meer zal gaan verdienen.
Loop al geruime tijd met het idee om mijn baan op te zeggen en wil eigenlijk helemaal uit deze sector. Maar merk dat het voor parttimers toch altijd één uitdaging blijft om iets te vinden dat past en financieel aantrekkelijk is.
Aan een theoretische opleiding hoef ik niet te beginnen. Heb onwijs last van faalangst en klap bij examens compleet dicht. Laat mij maar gewoon zien hoe het werkt en dan komt het goed.
Ben verbaal redelijk sterk en klant gericht.
Probleem is alleen dat ik geen idee heb wat ik wil of wat er mogelijk is.
Bij mijn huidige werkgever zijn er al heel wat gesprekken geweest over het uitbreiden van mijn functie, alleen de uitvoering laat te wensen over. Daarbij zijn ze ook totaal niet begaan met het personeel. Heb de afgelopen 6weken noodgedwongen minstens 50u pw gewerkt, bedankje of helpende hand ho maar. Heb al bij andere collegas gemerkt dat je gerust de hele dag afwezig kunt zijn zonder dat iemand zich af vraagt waar je bent.
Ik ben alleen, heb geen partner en mijn kinderen zijn op dit moment bij hun vader. Als ik morgen niet op werk verschijn, zullen ze zich de halve dag niet eens afvragen waar ik ben. Niet echt een geruststelling.
Maar goed. Ik zou dus graag iets anders gaan doen. Iets waar ik echt voldoening uit kan halen en goed kan combineren met school/opvang. Een baan waar ik veelvuldig contact heb met klanten en echt een customer service rol kan vervullen of onderzoek doe. Maar niet in de logistiek of zorg.
Hoe kom ik er achter wat echt bij mij past? Het is niet dat je een baan even kunt proberen.
30-06-2022 om 21:53
https://www.stap-budget.nl/coaches
https://ikzoekloopbaanbegeleiding.nl/stap-budget-leven-lang-ontwikkelen-per-2022/
Is zoiets niet iets voor je, dit is dan via het stapbudget volgens mij kun je dat in september weer makkelijker aanvragen (morgen is de eerst volgende aanvraag ronde).
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.