Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
12-10-2016 om 16:19
Ik ben op zoek naar een nieuwe tas voor mijn werk. Nu zie ik op de site van de belastingdienst dat je als ondernemer 'aktetassen e.d.' 100% mag aftrekken.
Nu ben ik eigenlijk benieuwd wat de belastingdienst onder 'e.d.' verstaat. Geldt de aftrekbaarheid bijvoorbeeld ook voor een handtas die je zakelijk gebruikt? Of bij wijze van spreken voor koffers, rugzakken? Heeft iemand hier ervaring mee?
12-10-2016 om 19:50
Bon
Laat op de bon aktetas schrijven of zoiets. Zolang t geen tas met diamanten bezet van 6000 euro is, denk ik niet dat je er problemen mee krijgt.
12-10-2016 om 20:32
Goed plan
Laat de leverancier gewoon een valse factuur opmaken. Werken ze vast aan mee. On topic, als je een handtas alleen zakelijk gebruikt mag je die opvoeren als kosten. Bij controle moet je dat wel kunnen aantonen.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.