Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

sportief

sportief

10-01-2015 om 17:50

abo sportschool

De gezellige niet te grote fitnessclub waar man en ik al jaren sporten wordt helaas opgeheven. We worden overgedaan aan een grotere sportschool in onze woonplaats, wel vrijwillig natuurlijk hoor. We willen wel blijven sporten maar ik heb er wat vraagtekens bij.
We moeten een nieuwe lidmaatschapsovereenkomst tekenen, en de keus is een lidmaatschap voor 6 maanden of voor 12 maanden. Bij 6 maanden is het maandbedrag aanzienlijk hoger. Maar, ik dacht dat het nu wettelijk was dat je dit soort abo's altijd per maand kunt opzeggen? En er dus niet per definitie voor een jaar aan vastzit en vergeet je dan op tijd op te zeggen wéér voor een heel jaar? Of geldt dat pas na het eerste jaar en is dat eerste jaar wel vast het volledige jaar?

Jesse_1

Jesse_1

10-01-2015 om 18:07

Pas na de aanvankelijke termijn kun je per maand opzeggen.

sportief

sportief

10-01-2015 om 18:29

Kijk

Dat is een snel antwoord Jesse! Dan had ik toch ergens die klok goed horen luiden. Wel een geruststelling dat ik, al vergeet ik in welke maand ik precies was gestart, er na het eerste jaar hooguit per maand aan vast zit. Dan durf ik het wel te wagen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.