Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
05-08-2021 om 21:21
Mijn dochter kreeg een boze brief van een gemeente waar ze helemaal niet woont noch ooit komt dat ze huisvuil niet op de goede manier zou hebben aangeboden. Ik snap niet hoe ze aan haar adres komen dan, en wat moet ze hier nu mee? Gewoon een bezwaar indienen en uitleggen dat ze daar helemaal niet woont? Maar hoe komen ze toch bij haar terecht, vraag ik me af? Moet die gemeente dat nog onderbouwen of zo?
10-08-2021 om 17:51
Maar als ze de doos retour heeft gestuurd, dan staat toch het zalando adres op het etiket van de doos en niet die van haar? Ik neem aan dat ze het etiket over haar adres etiket heeft geplakt?
En anders kan ze via track en trace aantonen dat ze pakketje retour heeft gestuurd?
10-08-2021 om 20:53
Ik vind het feit dat ze 120 km verderop woont al aannemelijk maken dat ze die doos daar niet gedumpt heeft. Overigens is het wel heel makkelijk om alle betrokkenen een boete te sturen als één pakketbezorger een lading ergens dumpt of iets dergelijks.
Ik zou in ieder geval de track and trace van het retourneren opzoeken en opsturen als bewijs.
21-08-2021 om 11:04
En de aanslag is ingetrokken! Kennelijk vond men haar bezwaar overtuigend. Wel een opluchting zeg.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.