Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Winterjas annex ski-jas aangeboden

We hebben twee winterjassen annex skijassen in de aanbieding. Ze zijn mooi genoeg om zo te dragen, ze zijn warm en waterafstotend genoeg om mee te skiën.

Daarnaast hebben we nog een winterjas van Converse die niet waterafstotend is, wel lekker warm.

Alledrie zwart of donkergrijs.

Maat = S

Komt ongeveer overeen met maat 164. Voor een kind van 13 à 14.

Ik vraag maar € 10 per jas. We wonen in Amsterdam Nieuw-Sloten.
Ben je benieuwd, dan kan ik foto's sturen. Ben je daarna nog geinteresseerd dan kan ik de jas ook opsturen natuurlijk.

muk

muk

10-02-2014 om 13:53

sjonge....

hoe kom je aan al die jassen, Iselo?

Angela67

Angela67

10-02-2014 om 16:10

al gemailed?

hoi Iselo,
ik heb je al twee keer gemailed n.a.v. je eerdere advertentie?
gr Angela

Iselo

Iselo

12-02-2014 om 14:31 Topicstarter

oeps en Muk

Ik was helemaal vergeten in mijn mail te kijken, maar met Angela en iemand anders is inmiddels contact geweest.

Muk, ben jij van de modepoltie : ik zal je nieuwsgierigheid bevredigen. Ik heb een zoon van 17 die een tweeling als vrienden heeft. Die hebben alledrie een winterjas en ze groeien alledrie. En als ze dan uit hun jassen groeien, gaan die allemaal naar mijn jongere zoon. Helaas groeit die ook en nu past hij ze niet meer. En dan heb je ineens drie jassen over!

Twee heeft hij aangehad, die ene heeft alleen mijn oudste zoon gedragen.

Maar als iemand nog een goed doel, arme familie of voedselbank weet in Amsterdam-West, laat het me weten, dan geef ik ze. Het gaat me namelijk helemaal niet om geld verdienen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.