Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

even niet

even niet

15-06-2013 om 14:00

Vraag naar kleding in grote maten

Ik zou erg geholpen zijn met wat kleding in grotere maten, 48. Shirts en tuniekjes mogen gerust groter zijn. Ik heb maar 30 euro per week te besteden dus ik kan er niet veel voor betalen, verzendskosten wil ik uiteraard vergoeden. Ik zou er superrr blij mee zijn want zit nu meer binnen omdat ik weinig tot niks aan kleding heb.
Excuses voor de brutaliteit!
Mijn email adres is; kims1967 @ hotmail.nl alles aan elkaar

Heel veel dank alvast en nogmaals ecxuses!
Ps, ik schrijf hier al 12 jaar mee maar wissel regelmatig van nick.

Natuurlijk

Natuurlijk

15-06-2013 om 15:14

Ik ga je mailen

En je hoeft geen verzendkosten te betalen.

Natuurlijk

Natuurlijk

15-06-2013 om 15:19

Mijn pakket bestaat uit bovenkleding, dit voor evt andere zendsters van kleding

even niet

even niet

15-06-2013 om 15:32

Snik

Zoooo lief!! Ik zou er zo geweldig blij mee zijn en eindelijk vrijwilligerswerk kunnen doen!

Even niet

Ik heb niets in die maat maar als je je schoenmaat geeft, stuur ik je (nieuwe) vrolijke sokken!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Andere dingen?

heb je ook andere dingen nodig? Ik heb die maat kleding ook niet.

even niet

even niet

16-06-2013 om 05:31

Vertigo en geerke

Heel leuk fleurige sokken! Ik heb maat 40 van schoen. En Geerke, ik zou ook heel goed zomerschoenen of slippers kunnen gebruiken en evt bh's, heb er op het moment maar 1. Ik heb maat 85B. Heel erg bedankt allemaal, ik zie het zonnetje weer een beetje schijnen!

Natuurlijk

Natuurlijk

16-06-2013 om 10:55

Slippers blokker

Blokker heeft die rubberen teenslippers (hier) momenteel voor ik meen 1.99 euro.(wit met roze strepen, wit met blauwe strepen en wit met groene strepen)
Acion heeft ook goedkope schoenen zoals ballerina's enz.

Zus

Zus

16-06-2013 om 12:38

Bh's

Ik koop een paar nieuwe BH's voor je. Welke kleur wil je? Met of zonder beugel? Met of zonder kantjes en strikjes?

even niet

even niet

16-06-2013 om 18:43

Natuurlijk en zus,

Ik heb vorige week al van de action slippers gehaald voor 5 euro, best gave dingen! Zag idd ook de ballerinas maar die moest ik even laten liggen. Zus, wat lief van je!! Ik vind alles goed, heb geen voorkeur, alles beter dan die verlepte mango's tot aan mn navel

Even niet

Hoi even niet,
Ik zit nu elke dag zo tot over mijn oren in het werk dat ik niet eens naar de winkel kan, ik moet het even tijd geven, ik heb wel mijn eigen schoenen doorgekeken, heb ook maat 40, maar ik heb niet veel schoenen: sportschoenen, slippers, nette schoen en schoen voor onder rok, dus kan dat niet missen.
Maar weet dat ik je niet vergeet.

JansjeRommy

JansjeRommy

23-06-2013 om 14:17

Even niet

Beste even niet,
Wat goed dat je hier om hulp vraagt en die ook krijgt, zodat je weer wat meer de deur uit kunt. Is die 30 euro voor jou alleen of voor meer personen? Aan kleding en schoenen kan ik je niet helpen. Ik heb wel een overschotje staan aan verzorgingsproducten, heb je daar misschien ook wat aan? dan stuur ik ze graag naar je toe.
Jansje

even niet

even niet

25-06-2013 om 08:28

Geerke en jansje

Geerke, de schoenen zijn inmiddels geregeld maar super bedankt voor het meedenken. Jansje, die 30 euro is voor mij alleen en daar moet ik alles mee doen. Verzorgingsproducten zijn zeker ook meer dan welkom.

JansjeRommy

JansjeRommy

25-06-2013 om 08:52

Adres

Beste even niet,
Je hebt mail als het goed is. Als ik je adres heb stuur ik het pakketje op. als je nog speciale dingen nodig hebt zet het dan in de mail, dan kijk ik wat ik doen kan.
Groeten, Jansje

even niet

even niet

25-06-2013 om 15:57

Jansje

Ik heb nog geen mail ontvangen, heb je het adres wel goed?

Groet, even niet

even niet

even niet

25-06-2013 om 16:22

Jansje

Ik zie nu dat ik zelf een punt vergeten ben, het is; kim s @ hotmail. com en dan alles aan elkaar.

Aha

Even niet, vandaar dat ik niets terughoorde! Mail je me anders je adres even op oudersonlineadres @ gmail com ?
De sokken willen graag jouw kant op..

JansjeRommy

JansjeRommy

26-06-2013 om 09:06

Huh?

Sorry, ik kom er niet uit zo. Welke punt? En wat is er met dat jaartal gebeurd? Het lukt me zo niet om je te bereiken. Groeten, Jansje

even niet

even niet

26-06-2013 om 09:22

Dom dom

nu had ik de punt er wel tussen maar het jaartal niet meer ;-((
Het is dus; kims1967 @ hotmail.nl en dan alles aan elkaar.
Sorry voor alle moeite!

even niet

even niet

26-06-2013 om 15:58

Even mijn geluk delen

De afzenders willen anoniem blijven maar los van het feit dat ik ze per mail al 1000 maal bedankt heb hier even een verslag. Ik heb 3 pakketten gekregen met kleding, nieuwe(!!) bh's, verzorgingsproducten,(maskertjes bv en 2 heeeerlijke geurtjes)tijdschriften, nieuwe slips, ballerina's en zalige monstertjes, teveel om op te noemen!

In 1 week ben ik getransformeerd naar een verzorgde vrolijk uitziende en heerlijk geurende vrouw in leuke kleding! Het deed mijn zelfvertrouwen zo ontzettend goed dat ik de stap gezet heb; volgende week heb ik een intake voor vrijwilligerswerk dat ik zo graag wilde doen! Alle gulle geefsters; ontzettend bedankt!! I wil pay it forward aan de mensen die op mijn pad gaan komen! Ik heb me echt al in geen 3 jaar zo ontzettend goed gevoeld! Als kers op de taart heeft mijn dochter (die het zelf ook niet breed heeft als alleenstaande werkende moeder) een kappersbon voor me gekocht.......het leven lacht me weer even toe.

Ik kan eigenlijk de woorden niet vinden om te beschrijven wat het met mij en mijn leven heeft gedaan. Lieve geefsters, bij deze nog een keer 1000 maal dank!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.