Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

100%mama

100%mama

25-07-2013 om 14:11

Quinny zapp gordel riem

Ik ben op zoek naar 2 zwarte gordelriemen, zeg maar de verlengstukjes waarmee je de gordel klemt in het rug gedeelte...

Via Prenatal heb ik ze besteld, maar ze kan geen levertijd geven en ben zo bang dat ze niet op tijd zijn voor de vakantie! Op service quinny kan je ze niet bestellen, verder ook niet op internet. Misschien dat iemand een quinny zapp heeft staan die bijvoorbeeld te oud is om te verkopen waarvan ik deze 2 bandjes mag over nemen?

al voorzien?

hallo 100% mama,

Ben je inmiddels al voorzien?
Ik verwacht van wel.

Zo niet.... meestal duurt het verzenden bij Dorel niet zo lang. Meestal doen ze op donderdag alles naar de post verwerking en op vrijdag op de post. Dus wanneer je het bijv op donderdag besteld dan heb je pech want dan blijft het een hele week nog liggen en gaat het pas die donderdag daarop door voor verzending. Tenzij er een spoedje van gemaakt kan worden, dan willen ze je nog wel eens matsen.

Ik denk dat het mosterd na de maaltijd is maar mijn advies is om de volgende keer te vragen of ze contact met de leverancier willen opnemen. dan kan de leverancier melden hoe lang het gaat duren en evt wat haast maken.

groetjes, k. oekje

100%mama

100%mama

04-10-2013 om 14:00

K. oekje

Dank je! Inmiddels inderdaad, op tijd, voorzien! Met 1 week geleverd dus precies op tijd! Bedankt voor je tip!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.