Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Nawals

Nawals

03-03-2014 om 18:21

Oppas Amsterdam aangeboden

Geachte ouders,

Mijn naam is Nawal en ik ben 19 jaar oud. Sinds mijn 13e ben ik al oppas bij gezinnen thuis en dit doe ik nog altijd met plezier!
Vorig jaar heb ik de opleiding Pedagogisch Medewerker afgerond. Tijdens deze opleiding heb ik gewerkt als Pedagogisch Medewerker op het speciaal basisonderwijs, daar heb ik kinderen met een stoornis op beperking begeleid, dus daar heb ik ook de nodige ervaring in!

Op dit moment zit ik in mijn eerste leerjaar van de opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening aan de Hogeschool van Amsterdam.
Ik merk dat kinderen mij enthousiasmeren en de wisselwerking tussen mij en deze leeftijdsgroep heel natuurlijk voelt. Door mijn werkervaring kan ik met de leeftijdsgroep 0 t/m 14 jaar werken. Daarnaast ben ik flexibel, enthousiast,zorgzaam en spontaan!

Tevens ben ik ook altijd inzetbaar als u mij op andere dagen nodig heeft.

Mocht u geïnteresseerd zijn en of vragen hebben. Kunt u contact met mij opnemen.

Met vriendelijke groet,
Nawal Sah

ps: Ik ben in het bezit van een VOG en een EHBO diploma.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.