Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

LOOM armbandjes gezocht voor goed doel

Hallo allemaal,

In augustus gaat een bevriend stel van ons met organisatie naar Indonesië om daar de mensen in o.a de sloppenwijken te bezoeken. Er is een plan opgesteld met activiteiten die ze daar willen gaan doen.

Het worden 4 intensieve weken, verwachten ze.

Nu willen ze graag iets meebrengen voor de kinderen daar. Het mag niet veel wegen ivm vliegen. Vandaar daar ze op het idee gekomen zijn om LOOM armbandjes uit te willen delen.

Ze nemen zelf zo weinig mogelijk mee in hun koffer zodat er zoveel mogelijk ruimte over blijft om speelgoed maar vooral door armbandjes mee te nemen.

Wie wil graag helpen door een paar armbandjes te maken en naar mij toe te sturen? Ik zal ze uiteraard naar mijn vrienden toebrengen. Het streven is om 500 armbandjes mee te nemen, maar het zou nog mooier zijn wanneer het er 1000 zouden kunnen worden.

Wie helpt mee?

Je mag me mailen op: [email protected] voor mijn adres.

alvast enorm veel dank!

Activiteiten?

Hmmm, als ik lees dat ze activiteiten daar willen doen: waarom dan niet ter plekke armbandjes met de kinderen maken? Zomaar een ideetje hoor, maar dat lijkt mij zelf dan misschien leuker dan kant en klare armbandjes uitdelen!

Zelf laten maken

lijkt mij dan ook leuker.

Ik wil wel een zakje bandjes sponsoren.

k. oekje

k. oekje

06-06-2014 om 23:08 Topicstarter

geen idee

hallo,

Ik heb echt geen idee wat ze allemaal gepland hebben en wat ze allemaal van plan zijn. De vraag naar deze armbandjes is bij ons neergelegd en onze kinderen hebben all wat gemaakt. Misschien nemen ze ook wel elastiekjes mee maar ik denk dat de tijd en de middelen er niet zijn om ze dat te leren. maar dat verzin ik zelf hoor.

Om hen te helpen leek het me een poging waard om hier een oproepje te plaatsen.

groetjes, k. oekje

mail

Je hebt mail!

k. oekje

k. oekje

29-07-2014 om 19:29 Topicstarter

bedankt!

Ik zou graag bij deze de anonieme loom bandjes stuurder heel hartelijk bedanken voor de super leuke gift die ik vandaag in mijn brievenbus vond.

zaterdag gaan we naar onze vrienden toe en nemen we ze mee.

nogmaals, dank!

groetjes, k. oekje

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.