Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

IKEA ROBIN COMPUTERBUREAU

Advertentie 826780343 op Marktplaats

tegen elk aannemelijk bod, ophalen in Amsterdam.

Juno

Juno

21-07-2014 om 07:40

WIL JE NIET ZO SCHREEUWEN?

..

nao

nao

21-07-2014 om 09:09

juno, grapje hoop ik

Omdat ze met hoofdletters boven haar posting schrijft? Waarvan veel mensen niet eens weten dat dat (hier) als schreeuwen wordt bedoeld.
Tja, zo houd je het forum wel besloten. Mensen nemen meteen de benen als ze zo toegesproken worden

Juno

Juno

21-07-2014 om 10:44

Nao

Nee geen grapje. Met hoofdletters schrijven wordt al heel lang en niet enkel hier beschouwd als schreeuwen. Ik zie niet in waarom iemand de benen zou moeten nemen wanneer dit benoemd wordt.

nao

nao

21-07-2014 om 10:57

tja

Omdat ik dat muggenziften vind. Je ziet best aan de manier van advertentie dat het zo niet bedoeld is.

Katniss

Katniss

21-07-2014 om 12:50

Verwarrend

Ik zag de titel een paar keer staan in het overzicht en dacht dat het spam was van ene Robin met een computer(advies)bureau

Barvaux

Barvaux

24-07-2014 om 10:54

Daarnaast

Ik snap niet waarom je dan 'al schreeuwend' moet gaan 'schreeuwen' dat iemand niet moet 'schreeuwen'.

Wat is er mis met: "Met hoofdletters typen wordt door sommige mensen beschouwd als schreeuwen".

pardoes

pardoes

24-07-2014 om 11:40

Juno

Op Marktplaats worden in de kopregel ook vaak hoofdletters gebruikt Juno. Je loopt echt te muggeziften.

tante Sidonia

tante Sidonia

24-09-2014 om 00:52

nou...

Ik snap het wel. Ik vind het ook irritant. En dat ze het ergens anders doen, wil niet zeggen dat wij dat ook moeten accepteren wij zijn tenslotte toch geen forum waar het om verkoop gaat?

Kaaskopje

Kaaskopje

10-10-2014 om 21:22

Haha

Lekker sfeertje hier. Zelfs een advertentie kan dus ontsporen

Ik was nieuwsgierig naar het aanbod juist door de hoofdletters. In deze rubriek met hoofdletters het artikel onder de aandacht brengen, vindt ik heel anders overkomen als bij relaties of zo. MAN GAAT VREEMD! WAT NU?

Puck

Puck

07-11-2014 om 16:33

In reactie hierop een leuke...

Op facebook zag ik een berichtje staan in hoofdletters of IEMAND TEGEN BETALING EEN GASKACHELTJE KON SCHOONMAKEN. De eerste reactie was: nee sorry, maar ik kan wel je toetsenbord schoonmaken zodat de capslock weer normaal functioneert.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.