Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Gezocht: kamer in Leiden voor zoon van 17

Mijn zoon van 17 is geslaagd voor zijn VWO en gaat in augustus studeren in Leiden. Reistijd is alles bij mekaar zo'n 3 uur enkele reis.... Hij staat ingeschreven bij DUWO, we kijken voortdurend op Kamernet en Marktplaats maar het is lastig. Wie weet er een (tijdelijke) kamer voor hem? Hij is geen jongen voor een studentenvereniging, hij hecht erg aan zijn privacy en is graag op zichzelf. Geen hospiteertype dus... Heb je een kamer te huur, weet je een tijdelijke kamer in onderhuur: ik hoor het graag! Alvast bedankt!

Viooltje

Viooltje

02-07-2018 om 12:43

Jachtterrein vergroten

Heb je al gekeken in plaatsen rondom Leiden? Leiderdorp, Zoeterwoude, Voorschoten? Ik vond deze kamer in Voorschoten op de grens met Leiden:

https://www.huurwoningen.nl/huren/voorschoten/958659/leidseweg/

Van daaraf is het prima te doen met de fiets of OV. En als hij eenmaal een plek heeft, zoek je van daaruit verder naar iets ín Leiden....

Bolletje

Bolletje

02-07-2018 om 13:34

Buiten Leiden

Wat Viooltje ook zegt. Wij wonen in Hillegom en mijn kind kan binnen een half uur in het collegelokaal zitten. Sommige medestudenten die op kamers in Leiden wonen zijn langer onderweg.

Sati

Sati

02-07-2018 om 16:05

Succes

En kijk op Facebook, daar wordt ook een heleboel aangeboden! Typ kamer Leiden

Lente

Lente

02-07-2018 om 17:51

Je kunt ook kijken in Alphen aan de rijn.

Vanuit daar tijd de trein naar Leiden.

bojosmamma

bojosmamma

02-07-2018 om 21:00 Topicstarter

Zoekterrein verruimen

Ja, ik kijk zeker verder dan Leiden zelf. Dank voor de tips.

bojosmamma

bojosmamma

02-08-2018 om 00:50 Topicstarter

Kamer(tje) gevonden

Uiteindelijk is het gelukt om via een door mij geplaatste advertentie op Marktplaats een kamertje (formaat babykamer :-0) te vinden bij een hospita, in Katwijk. Prima voor de eerste tijd. Zodra hij er woont en met de studie bezig is, kan hij verder kijken. Opluchting dat het gelukt is!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.