Weet jij welke voedingsstoffen je extra nodig hebt tijdens de zwangerschap? Deze vitamines zorgen voor een gezonde zwangerschap
Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Gezocht: baby jongenskleding

Voor mijn nichtje zoek ik jongenskleding voor haar nog ongeboren baby. Ze heeft het niet breed en staat er nu onverwacht alleen voor.

waar woont je nichtje?

Beste Mar Sy,

Ik heb wel het één en ander, maar waar heeft ze het meest behoefte aan? En waar woont ze? Ik heb ook nog wel knuffeltjes enzo. Wanneer wordt haar kindje geboren? (handig om te weten of ze winter- of zomerkleertjes nodig heeft, die eerste maanden).
Laat maar weten wat ik kan betekenen.

Groetjes, Suzanne

mama van twee

mama van twee

13-11-2013 om 19:09

Heb ook nog wel wat

Hallo,

Ik heb ook nog een aantal kleding liggen (niet de hele kleine maatjes, maar vanaf maat 68). Dat mag je nichtje wel hebben als ze interesse heeft.
Ik hoor het wel.

Groeten,

MarSy

MarSy

13-11-2013 om 22:01 Topicstarter

Wat lief!

Ze woont IND e 010 regio. Ze heeft al een dochter dus knuffels en speelgoed is er zat en veel roze kleding... Dus jongenskleding kan ze goed gebruiken.

Ze is in maart uitgerekend.

Jullie kunnen mij mailen op l i j n t j e 1 9 8 1 apenstaartje hetemail . Com alles aan elkaar.

mama van twee

mama van twee

13-11-2013 om 22:16

Mar Sy

Je hebt mail

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.