Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Addmoeder

Addmoeder

13-07-2020 om 20:04

Woensdagavond Rotterdam

Aanstaande woensdagavond zijn wij in Rotterdam. Wie heeft tips voor mij en mij 20jarige dochter? Hebben jullie filmtips, welke bioscoop is leuk? We logeren ergens bjj Erasmusbrug. We gaan naar de Kunsthal en Hotel New York, foodhal, shoppen, maar wat is in de avond leuk en gezellig voor moeder en dochter?

film

LantarenVenster is een fijn filmhuis en in de buurt van Erasmusbrug. Woensdag draait daar onder andere de film La Verite een aardige Franse film met - hoe toevallig - een moeder dochter thema.
Cinerama op de Westblaak is ook een goede bioscoop als je niet van de grote publiekstrekkers houdt. Daar draait woensdagavond The King of Staten Island. Ik heb hem niet gezien maar lijkt me wel aardig (ook best goede recensies).
In de Gouvernestraat vlak bij de Nieuwe Binnenweg zit Kino. Daar draait aan het eind van de middag de film Maiden. Gaat over de eerste geheel vrouwelijk team dat deelnam aan de Whitbread Round the World-zeilwedstrijd. Ook leuk als je niks met zeilen hebt.

Koopgoot

Koopgoot

Goed plan mvp

De Koopgootwinkels sluiten om 19:00 uur, kunnen ze lekker de hele avond langs dichte winkels wandelen.

skik

Verkeerd

Ok haha verkeerd gelezen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.