Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Wanneer is jouw vakantie geslaagd?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Primavera

Ik duim ook van harte mee. Potdorie, het zou wel héél niet-eerlijk zijn als het nu om zoiets stoms niet zou doorgaan. En ergens een auto lenen?

fladder

fladder

12-08-2010 om 14:51

Ja ja (ot)

The very same...!

Ik heb momenteel wat meer tijd, vandaar en zo af en toe duik ik weer op.
Maar zo vaak en intens als eerst kom ik niet meer online. 't Is mooi geweest

fladder

fladder

12-08-2010 om 14:57

Mom

Ik gun je heel graag een weekje all-in!

fladder

fladder

12-08-2010 om 14:57

Primavera

Shiiiiiiit.... Wat zou ik daar ziek van zijn als ik in jouw klompen stond...

fladder

fladder

12-08-2010 om 14:58

Peenvogel en temet

Peenvogel: het is een stacaravan op een boerencamping. Het wordt ook aan gezinnen verhuurd, maar ik vind het meer geschikt als kluizenaarstoevluchtsoord dus perfect om er even tussenuit te knijpen. Mail me anders maar even op fladderbeestje op gmail puntje com. Ik heb je trouwens een tijd gemist, klopt dat? En knap dat jij het nog steeds wel volhoudt

Temet: ik ga dat in de toekomst zeker vaker doen, zo'n weekendje. Wat de zaken betreft: mijn leven is af en toe een kruiwagen vol kikkers. Nuff said, denk ik (maar ik hoef nog steeds mijn hand niet op te houden en kan zelfs een weekend de hort op af en toe!).

Polly Shearman

Polly Shearman

12-08-2010 om 16:43

Poging 3

Wanneer mijn vakantie geslaagd is??? als ik niet om de haverklap naar huis hoef! whahah

ongeveer 3 weken geleden zijn wij na lang voorbereiden op fietsvakantie vertrokken. twee tandems, vijf mensen, 2 kleine trekkerstentjes, en alles en alles en alles mee.
Het was genieten, van camping naar camping, maar eind dag 2 ( !?!?!?) kreeg ik koorts, en niet zo'n beetje ook. Begin dag 3 zijn we door mijn moeder opgehaald ( met een bus) en naar huis gebracht. Waar ik vervolgens nog 5 dagen met koorts op bed heb gelegen.
Toen ik een beetje bij gekomen was zijn we voor de tweede keer op vakantie gegaan: 1 auto, vijf mensen, en twee tentjes en alles alles in die kleine auto. We durfden niet meer op de fiets, omdat ik nog niet helemaal opgeknapt was, en omdat mijn moeder ons geen tweede keer zou komen redden. En dus met de auto, maar verder wel gewoon rond trekken, 1 a 2 nachtjes op een camping en weer verder.
eind dag 2 kreeg jongste zoon pijn aan zijn enkel: wij dachten dat hij gewoon was omgezwikt, maar op dag 3 wilde hij nog steeds niet lopen, op dag 4 smorgens met hem naar de dokter geweest: slecht nieuws, het was zijn reuma, niet omgezwikt dus... en dus is het ook niet 123 meer over... dus weer naar huis, want we hadden geen wandelwagen bij en hij word echt te zwaar om te dragen, ik voelde mijn rug behoorlijk. Bovendien is iemand gebukt een klein tentje in dragen, verre van ideaal.

MOrgen dus poging 3; 1 auto: met een kar en vijfmensen erin, op de kar onze grote tent, wandelwagen en loopfiets voor kleine man!
De laatste 5 dagen van onze vakantie hopen we door te brengen op camping in de achterhoek, met groot zwembad zodat de twee oudste lol hebben, maar ook jongste lekker onbelast kan bewegen.
Willen jullie allemaal duimen dat de weergoden ons lief vinden en de regen mee gaat vallen????

ik ben er klaar mee, ik heb gewoon lekker een paar boeken mee, ik ben toe aan rust! avontuur hoeft niet meer, dat heb ik al genoeg gehad...

dus voor mij is de vakantie geslaagd als de komende 5 dagen rustig verlopen, zonder ziekte, zonder ziekenhuizen, zonder artsen, het zou fijn zijn als het droog zou zijn, maar snachts mag het best regenen, ik ben al vrij snel tevreden....LOL

groet, polly

fladder

fladder

12-08-2010 om 17:31

Lieve polly

Ik wens jou dit weekend een enórm dak toe! Sterkte!

Primavera

Primavera

12-08-2010 om 18:45

Jaaaah, auto is gemaakt!

Hoera, de auto kon gemaakt worden. Ze dachten eerst dat het iets ingewikkelds elektronisch was, maar het blijkt gewoon een één of andere (rubber?) band te zijn geweest die is doorgesleten en bij het knappen een kabeltje heeft geraakt waardoor er de auto het alarm doorkreeg dat de versnellingen niet werkten en uit veiligheid acuut stil viel en ook niet meer wilde starten.
Het onderdelen magazijn in onze stad was natuurlijk al voor vakantie gesloten, maar de garageman is er zelf één op gaan halen uit het magazijn van de volgende stad, omdat opsturen te lang zou duren. Kijk, das nou service.
Hij moest ons helaas de rekening wel laten betalen, omdat de man die beslist of iets onder garantie valt of niet ook op vakantie was en we nou niet de tijd hebben om te wachten tot die terugkomt. Dat krijgen we dan eventueel later wel weer terug. Het was nu €30,- voor het onderdeel + €30,- voor de arbeidskosten. Sleepkosten vielen in ieder geval wel onder de garantie, dus het valt dik mee.
Wel tellen weer af... nog 3 daagjes...
Polly , ik wens jullie ook een hele geslaagde vakantie toe.
Groeten Primavera

Asa Torell

Asa Torell

12-08-2010 om 19:59

Allemachtig polly!

dus het was al je tweede mislukte vakantie nu met Ruud! Wat erg zeg! Ik herinner me je koortsdraad wel, maar geen idee dat je toen met vakantie was . Ik duim enorm voor mooi weer in de achterhoek vanaf vrijdag!!!

Asa Torell

Asa Torell

12-08-2010 om 20:01

Hoera primavera

fijne vakantie!!!

Wat een pech

nou polly jemig ik hoop zo dat je komende 5 dagen het lekker zal hebben.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.