Vakantie en uitjes
IngridT
22-07-2020 om 19:45
Tips zuid Limburg?
Jaja, we gaan nog een weekje vakantie vieren in Nederland. Met de hele familie, dwz de 3 studerende kinderen + een aanhang gaan ook mee. We hebben een mooi ruim huis geboekt...
Ik ben al in geen jaren in z Limburg geweest en ben wel benieuwd of er hier ‘locals’ of regelmatige bezoekers van de regio zijn met leuke tips voor Corona proof activiteiten die een beetje aansluiten bij de samenstelling vh gezelschap. We gaan vast een dagje naar Maastricht. Wat moeten we daar zeker doen? Wat is de allermooiste wandelroute? Is t leuk ( hoorde ik Als tip van van iemand) om met scooters door de heuvels te crossen? Is t drielandenpunt een afknapper? Of toch leuk om even gezien te hebben? Wat vind ik niet als ik op internet of bij de vvv rondneus maar moeten we toch gezien/ gedaan hebben? De beste vlaai? Een superleuk ( en enigszins coronaproof) eettentje? Schoondochter had tr Luik. Ken ik alleen v vroeger. Vieze sombere industriestad, nu beter?
Ik ben benieuwd......
Ingrid
Rosie
26-07-2020 om 15:10
Ja, echt! Wij waren er alweer een aantal jaar geleden, maar je komt er met een lach op je gezicht vandaan, en niet alleen omdat het zo lekker is daar!
Ginny Twijfelvuur
26-07-2020 om 18:08
Jongere kinderen
Voor de echte kleintjes is het Sprookjesbos in Valkenburg, het recreatieterrein in Oost-Maarland, de Valkenier en Bokrijk wellicht wel leuk. In Stein lag vroeger ook een hele grote speeltuin, weet niet of die er nog is.
En verder alles rondom de Happy Italy in Kerkrade, glowgolf, ballenbak, etc.
Er gaat niets boven
26-07-2020 om 20:01
Rosie
Helemaal met je eens. Om 22 uur nog word je begroet met Goedemorgen. Oh en dat fruit bij hen....
Tijgeroog
29-07-2020 om 12:08
Doolhof
Ik vind het doolhof bij het drielandenpunt ook erg leuk. Heel geschikt voor wedstrijdjes wie er het snelst doorheen gaat.
IngridT
30-07-2020 om 21:53
Vandaag...,
Terrasje bij buitenlust. Wandeling langs de geul. Ijsje bij wingbergerhoeve. T was allemaal TOP!
Er gaat niets boven
30-07-2020 om 22:41
IngridT
Wat leuk om te lezen! Een hele fijne vakantie gewenst. Groet van plaatsgenoot.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.