Vakantie en uitjes

Dorry1
12-07-2011 om 22:33
Tent en regen
Wat zouden jullie doen? We gaan naar Engeland dit jaar en zoals de weersvooruitzichten er nu uitzien wordt het 17 graden en regen de eerste week. We gaan met de tent, maar hebben nog geen camping geboekt. Zou je dat doen? Ik zit er op dit moment sterk aan te denken om ons treinticket voor de shuttle om te boeken voor de herfstvakantie en nu naar Zuid-Europa te trekken. Of zie ik allemaal beren op de weg?
Dorry

Dorry1
24-07-2011 om 08:34
Het is heerlijk hier
We zitten nu al een week aan de cote d'azur, en het is elke dag 25 graden. Lekker weer voor t strand en ook om wat te doen. We hebben wel 1 middag regen gehad, maar moeten er niet aan denken dat het elke dag had geregend. De overtocht naar Engeland heb ik uitgesteld naar oktober; we huren dan wel en dak boven ons hoofd erbij .
Veel sterkte met het Hollandse weer ( ik zie hier dat het 13 graden is) en heb medelijden met mijn broer die met baby en kind op Terschelling zit in een tent....
Dorry
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

dihanne
24-07-2011 om 16:05
Ook terug uit ardennen
Grappig dit draadje te lezen
Wij zijn ook net terug van twee weken Ardennen, en ik heb er spijt van dat ik bedacht had daarnaartoe te gaan (het was mijn eigen idee, dat is nog het ergste)
De natuur was prachtig, mooier dan ik gedacht had.
En er zijn leuke dingen te doen.
Maar jeetje: wat was het koud en nat!
Wij zijn simpele kampeerders en onze uitrusting was gewoon niet goed genoeg.
Nee, we genieten nu van een droog en warm huis.
Ik ga nooit meer naar de Ardennen voor de zomervakantie.
Toch meer een gebied voor wandeltochten ofzo.
In de zomer vind ik het ook leuk om eens in de zon een boekje te lezen, of te zwemmen e.d.
Achteraf gezien een stomme keuze: de halve wereld drinkt Spa-water, dus het moet daar wel heel veel regenen!
iedereen een fijne vakantie gewenst, in zon of regen!
Dihanne

dihanne
24-07-2011 om 18:35
Ja, zo is het pelle
inderdaad, je hebt af en toe gewoon pech
we hadden al vijf jaar achter elkaar prachtig weer gehad op vakantie, dus waren blijkbaar weer eens aan de beurt.
vandaag weer lekker opgewarmd, dus alles prima!
groetjes
Dihanne

pooh bear
24-07-2011 om 22:45
Wij willen juist volgend jaar weer.
Waarschijnlijk zaten we toch niet in hetzelfde stuk van de Ardennen want bij ons (Mormont) viel de regen heel erg mee.
Wel stond er een dag of 2 veel wind en heeft het s'nachts erg veel geregend. Ook donderdag was een natte dag. Maar de rest was goed te doen.
Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Veel gewandeld leuke plaatsjes bezocht en paardgereden.
Maar wij waren er dan ook niet op uit om een zonvakantie te hebben. Normaal gaan we altijd in Nederland op vakantie.
Wij hebben juist bedacht dat we misschien volgend jaar terug gaan.
Niet alleen voor de Ardennen maar ook de boerderij waar we waren was helemaal geweldig. De mensen waren super gastvrij. En onze dochter kon zich daar ontzettend goed vermaken tussen al die dieren.
Het was huilen toen we weg moesten.

evy
25-07-2011 om 19:59
Ardennen
Ik zit er nu en het is ons ook erg meegevallen
Vandaag een prachtige dag. alleen aan het begin vorige week wat regen en daarna droog en af en toe zon dat had wat meer gemogen maar morgen wordt ook weer prachtig dus het valt erg mee
GR Evy