Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

A.Nonima

A.Nonima

02-07-2009 om 13:41

Privacy in de tent ;-)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maylise

Maylise

09-07-2009 om 16:46

Reactie

familie douches... goh weer een nieuw begrip. Het is echt al jaren geleden dat ik voor het laatst ben wezen kamperen en dat was maar voor een paar dagen op een heeeele primitieve camping met nauwelijks sanitair.
Maar dat is dus een grote douche waar je met z'n allen in kunt?
Dat is sowieso wat comfortabeler dan voor sex want bij douches op de camping komen bij mij van die hele kleine hokjes voor de geest waar je amper in je eentje in kunt staan.

Een bewaker zal wel niet maar is het niet zo dat er de hele tijd mensen in en uit lopen? En dat de andere vrouwen woedend opkijken als er opeens een man in "hun" sanitair is? Of is het niet zo druk als ik me voorstel? Ik denk het sanitair als aan openbare toiletten dus altijd mensen die in en uit lopen de hele dag door. In mijn beperkte kampeer ervaring kan ik me herinneren dat de sociale controle vaak erg groot is en dat alles goed in de gaten wordt gehouden door een aantal stamgasten.

Ik heb er absoluut geen verstand van maar ik zal er absoluut op gaan letten volgende week of ik echtparen stiekem naar binnen zie schuiven

Dit gaat zo interessant worden. Jammer nou dat man er niet bij is.

Maylise

Biene M.

Biene M.

10-07-2009 om 08:02

Waar?

Wij kamperen sinds tien jaar, meestal Italië maar zijn ook in Nederland, Spanje, Frankrijk en Oostenrijk geweest. Op grote (500+ plaatsen) en kleine (100-) campings, maar ik heb nooit zo'n familiedouche gezien. Waar hebben ze die dingen? Nu we voor het eerst met een dreumes gaan kamperen lijkt het me eigenlijk wel handig. (Verder doen wij het op zijn egeltjes in onze vis-a-vis tent.)

Vakanie-anoniem

Vakanie-anoniem

10-07-2009 om 09:13

"vanavond laatste kans...

om nog iets leuks te doen voor de komende 3 weken", zei mijn man, vanmorgen. Hihi, wij gaan dus vroeg naar boven vanavond, want de komende 3 weken zal er bijzonder weinig gerommeld worden in onze tent.
Onze camping trouwens heeft ook geen gescheiden douches, dus in principe zou dat kunnen. Maar da's niet zo ons ding.
Prettige vakantie allemaal!

Biene

ik heb ze in nederland en engeland gezien die familie douches, superhandig met klein kinderen!

oja, en ik snap nu ineesn ook waarom er soms mannen in het vrouwengedeelte lopen. Dat begreep ik nooit, kon me niet voorstellen dat het nou zoveel drukker aan de mannenkant was dat ze in het vrouwengedeelte moesten. Nu snap ik het! pff hoop dat ik niet toevallig sta te douchen in zo'n geval, zit ik niet op te wachten!

Nele,

Nele,

10-07-2009 om 14:51

Familiedouche

Voor mij een van de grote voordelen van naturistisch kamperen! heerlijke familiedouches, net als bij de voetbal, gewoon allemaal op een rijtje.
Vooral met kleine kinderen heel fijn om samen te douchen. Ondertussen lekkeer kletsen met mede-kampeerders.
Groeten,

Toosje

Toosje

14-07-2009 om 20:53

Heel zachtjes...

Je kunt best heel zachtjes vrijen, dat maakt het ook spannend. Ik zou er zelf geen moeite mee hebben anderen te horen, maar als mijn zoontjes in dezelfde tent zouden liggen, lijkt me dat toch andere koek!

Gelukkig, wij slapen in een appartement. Ik herinner me nog mooie avonden, dat de jongens binnen lagen te slapen en wij van elkaar genoten op het balkon. Heel zachtjes inderdaad, want stel dat ergens anders in het complex iemand ons hoorde, of dat de buurman toevallig even over het muurtje tussen de balkons zou gluren.

Groetjes,
Toosje

Tinus_p

Tinus_p

15-07-2009 om 11:03

Nele

Nele:
"Voor mij een van de grote voordelen van naturistisch kamperen! heerlijke familiedouches, net als bij de voetbal, gewoon allemaal op een rijtje. Vooral met kleine kinderen heel fijn om samen te douchen."
Vast wel, maar hopelijk dan zonder sex

A.Nonima

A.Nonima

15-07-2009 om 13:51

Aan allemaal

een fijne vakantie gewenst en veel plezier, al dan niet in stilte
Wij hebben in elk geval beslist de meiden in een aparte tent te laten slapen en verder zien we wel.
Ik laat na de vakantie wel weten hoe het gelopen is.

margje van dijk

margje van dijk

16-07-2009 om 11:28

Jee

Nog nooit over nagedacht, eigenlijk. Onze kinderen zijn nog net jong genoeg om toch wel te slapen voordat wij slapen, en dan gaan we gewoon onze gang als we zin hebben
Of 's ochtends, als de jongens spelletjes spelen of Donald Ducks lezen, en dan doen wij héél voorzichtig.
Overigens hebben wij zo'n tent waarbij aan elk uiteinde van de tent een slaapgedeelte zit, met een stuk 'leefruimte' er tussen, dus we liggen sowieso een meter of 3 uit elkaar. Hoewel ik niet de illusie heb dat dat veel scheelt.

Maar hoe het ook loopt, straks, met oudere kinderen, het zal niet in me opkomen om dan van tevoren alvast maar "3 weken onthouding" te gaan inlassen. Nee hoor, en als mensen daar iets van meekrijgen dan kan ik daar ook niet mee zitten.

Margje

Faith

Faith

16-07-2009 om 16:06

Ben wel heel benieuwd

Of we alle details van a.nonima te horen krijgen. Kan nog spannend worden.... Faith

A.Nonima

A.Nonima

16-07-2009 om 16:29

Faith

Je zal nog even geduld moeten hebben....

Faith

Faith

16-07-2009 om 17:18

Hee

Ik dacht dat jij al weg was, jammer, kon ik net even lekker over je beppen... ;0))
Faith

A.Nonima

A.Nonima

17-07-2009 om 09:40

Neen, hoor,

morgen pas.
Ga daarna maar lekker je gang

Voorval jaren geleden

Dit herinnert mij aan een voorval jaaaaaaaaren geleden in Frankrijk. Wij stonden daar op een camping en mensen schuin tegen over ons hadden een tent. Iedere avond gingen ze om half 11 naar bed met volop licht aan in de tent. Als gevolg dat we een mooie film hadden iedere avond. Dagelijks zagen we het voorspel life en wij lachen iedere avond in een deuk. Het gesprek van de dag was het

Tirza G.

Tirza G.

18-07-2009 om 23:15

Doet me denken aan

Verhaal van een collega, die zo'n stelletje naast zich hadden staan op de camping. Zijn vrouw kon goed tekenen en die heeft een heel aardig soort stripverhaaltje op een ansichtkaart getekend en dat hebben ze tussen de rits doorgefrommeld. Daarna was het over Maar jaaaaaa, je reputatie op de camping is wel naar de knoppen

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.