Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

bibi63

bibi63

03-08-2013 om 15:40

Leukste vakantiepark in nl

Hoi,
Wie weet wat het leukste vakantiepark is in NL? Eisen:
- subtropisch zwembad! Liefst ook met een buitengedeelte. Leuk voor pubers (14+)
- Leuk aangrenzend dorpje/plaatsje/stadje
- Fatsoenlijke horeca op het terrein

Ben benieuwd....
Gr. Bibi

Er is geen leukste.

De leukste bestaat natuurlijk niet. Maar ik weet er wel èèn die aan jou eisen zal voldoen: De Eemhof van Centerparcs.

Yta Chalne

Yta Chalne

04-08-2013 om 09:40

Qua zwembad zeg ik:

Duinrell. Ligt op loopafstand van het centrum van Wassenaar. Maar ik zou er voor geen goud langer dan een weekend doorbrengen (ook niet op andere parken die aan je eisen voldoen), beter een echt leuk huisje zoeken (aanzee.nl bijvoorbeeld) en je 14+ kinderen er 's ochtends afleveren en 's middags weer ophalen

Fiorucci

Fiorucci

04-08-2013 om 14:41

Duinrell

Brrr...niet doen, worden elke zomer ratten gesignaleerd.

amk

amk

04-08-2013 om 17:08

Fio

overal komen ratten voor, metname op vakantie parken: veel voedsel enveel beschutting. Maar in alle woonplaatsen in nl heb je ratten ook in de 'nette' wijken alleen wat minder zichtbaar.

Fiorucci

Fiorucci

04-08-2013 om 18:14

Amk

Dat weet ik, maar hier in de regio staat Duinrell er om bekend.

bibi63

bibi63

04-08-2013 om 22:24

Dank wil

De Eemhof, ja precies iets wat we zoeken. Dank je.
Gr. Bibi

esmee

esmee

09-08-2013 om 19:06

Hof van saksen

De Eemhof…Ja, leuk vooral met kinderen. Zijn we vorig jaar geweest. Helaas wel de hele vakantie weg geregend dus vandaar veel in Aqua Mundo geweest. Prima park verder. Mooi gelegen ook. Huisjes vind ik persoonlijk minder. Klein en verouderd.

Net terug van Hof van Saksen. Dat was wel even wat anders! Prachtige vakantiehuizen (Drenthse boerderij-stijl). Ruim en luxe. Prachtige omgeving en in de nabijheid van Hof van Saksen, erg veel leuke dingen te doen (ook voor kinderen). Ik was zeer blij verrast moet ik zeggen. De restaurants zijn wel pittig qua prijs moet ik zeggen. Maar op steekworp afstand in het plaatsje Rolde heb je een AH waar je alles kunt halen.
Helaas geen Aqua mundo, maar wel een groot zwembad en een wildwaterbaan die naar buiten gaat. Ik vind het echt een aanrader.

Eens

Hof van Saksen is hier ook favoriet. Nieuw, luxe.. Daar houden wij wel van. Eemhof vonden wij juist erg donker (lees: somber) doordat het in een bos ligt, maar wij gaan altijd in het voor-of najaar naar zo'n park. Zomers is dat wellicht anders.

Ik zoeknu iets voor de herfstvakantie en wil nu eens wat anders dan HvS, dus ik lees met interesse mee.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.