Herfstvakantie tip: deze avontuurlijke gezinscamping midden in de natuur is magisch
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Huisje huren in Nederland: waar kan ik het beste kijken?

Dag allemaal
Ergens in de maand februari wil ik een lang weekend weg met de kinderen en aanhag, en op airbnb zie ik niet zo snel iets dat mij bevalt, waar zou ik kunnen kijken?
Mijn eisen: erg rustig, in of bij een bos, huisdier toegestaan, houtkachel of open haard, niet op een vakantiepark, 3 slaapkamers. Er zijn er een paar op airbnb maar echt heel duur, terwijl ik max 80 euros per nacht wil betalen. Is het onmogelijk (buiten de schoolvakantie)? Heeft iemand ervaring met andere goede websites?
Sini

Tine Winkel

Tine Winkel

19-01-2020 om 19:57

Natuurhuisje.nl?

Zie titel

rode krullenbol

rode krullenbol

19-01-2020 om 20:15

Natuurvriendenhuis?

Zie: https://nivon.nl/

Rode krullenbol

Tanja

Tanja

19-01-2020 om 20:21

Duur

Ik vind huisjes huren in NL altijd erg duur. In t voorseizoen al en in het hoogseizoen helemaal. Voor dat geld zit ik superluxe in bijv. Noord Frankrijk of zuid Duitsland, reiskosten en huisje samen is nog goedkoper. Ik weet ook niet waarom dat is. Ben nu bijv. op zoek naar een huisje in Italie vlakbij een skigebied, verrassend voor hoe weinig. Zoek eens in de belgische Ardennen of Duitsland?

Dendy Pearson

Dendy Pearson

19-01-2020 om 20:58

Texel?

Is Texel een idee? Genoeg te doen voor mems en hond.
Daar moet toch wel iets te vinden zijn?

Wij vonden de vakantiewoningen op de Leistert in Limburg erg comfortabel. Die liggen naast een park. En dat was toch best handig om ‘s morgens even wat broodjes te kunnen halen. Een zwembad in de buurt kan ook leuk zijn voor de jeugd.
Geen idee hoe de prijzen daar zijn buiten het seizoen.

De huisjes bij de Efteling zijn trouwens echt geweldig. Liggen heerlijk rustig, prachtige omgeving en honden mogen mee. Maar wel boven je budget

Kennis verhuurt

Op een landalpark in wateren haar huis. We waren daar vorig jaar en t zit op een park maar daar is alles mee gezegd. T laatste huis dus net aan t bos en vlak bij een natuur gebied.
Wie weet is zoiets ook een optie. Ik geloof dat ze gemiddeld een 250 euro voor een weekend vraagt.

Triva

Triva

19-01-2020 om 21:51

Hier

Je komt niet verder dan airbnb?

Booking.com
Happyhome
Belvilla

Watervrouw

Watervrouw

19-01-2020 om 23:04

Deze?

Heerlijke huisjes.nl

Paddington

Paddington

20-01-2020 om 09:23

Dogsincluded?

Ook leuke huisjes.

Flavia

Flavia

20-01-2020 om 09:50

Novasol

ik heb ooit een huisje in Noorwegen via hun gehuurd, beviel prima.

Belgje

Belgje

20-01-2020 om 10:36

Ardennen

Huisjes (huizen) in de Ardennen zijn veel goedkoper dan in Nederland en niet zo ver weg.
Bijv https://www.ardennes-etape.be/vakantiehuizen-ardennen-winter?gclid=EAIaIQobChMItp-vofCR5wIVQ9HeCh3CAgGAEAAYAiAAEgJqvfD_BwE

Sinilind

Sinilind

20-01-2020 om 13:40 Topicstarter

Zo ik kan verder!

Ik zie dat de Belgosche Ardennen inderdaad veel goedkoper zijn. Bedankt voor alle tips ik kan er mijn avond mee vullen vandaag!

Deze?

https://www.buitenlevenvakanties.nl/

Prachtige huisjes midden in de natuur.

Succes!

Texel

Polman bungalow verhuur op Texel een aanrader, je kan er naar vragen en info krijgen bij de vvv Texel

Sinilind

Sinilind

20-06-2020 om 14:35 Topicstarter

Niet meer gereageerd

Uiteindelijk niet gegaan vanwege Corona, nu eind augustus lang weekend in Limburg geboekt, bij Echt.
Sini

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.