Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

madelief

madelief

28-07-2013 om 15:46

Camping veluwe/ utrechtse heuvelrug

Voor het volgende wekend zijn we opzoek naar een leuke camping in Nederland, liefst op de veluwe of Utrechtse heuvelrug. In ieder geval niet verder dan een uur vanaf Haarlem. Waar we nu zijn heb ik vaak slecht wifi dus ik loop steeds vast. Weet iemand een leuke camping, met speeltuin en zwemwater voor ons? Sanitair moet schoon zijn en leuk voor kinderen van 10-12 jaar. Ik hoop dat jullie iets weten?

Groetjes Madelief

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

liedewij

liedewij

28-07-2013 om 18:01

Camping de tol - nunspeet

Zijn wij een paar keer geweest. Zwembad stelt niets voor. Wel een mooie natuurplas om in te zwemmen op de camping met strandje en vlotten in het water.
Vrij dicht bij klein centrum. Mooie omgeving. Leuke stadjes in de buurt- Elburg Harderwijk.
Camping ligt in het bos maar heeft ook velden. Geen idee of er plek is natuurlijk.

Wij hebben het er altijd erg leuk gehad. Met mooi weer natuurlijk
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Tarte Tatin

Tarte Tatin

29-07-2013 om 19:22

Hoenderloo de pampel

Daar hebben wij een aantal jaren veel plezier gehad

Jet

Jet

01-08-2013 om 08:56

Wij ook

Toen onze kinderen klein waren hebben wij ook op camping de Pampel gestaan en dat is ons indertijd goed bevallen.

Yta Chalne

Yta Chalne

01-08-2013 om 09:05

Ginkelduin

Eerder dit jaar waren we een paar dagen op landgoed Ginkelduin (Molecaten). Heel prettig park, ruim, schoon, leuke mensen, mooie omgeving, binnen- en buitenzwembad, veel te doen, scoort uitstekend bij ANWB (een 9). Twintig minuten vanaf Utrecht.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.