Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Tango

Tango

13-02-2014 om 23:01

Camping bij Eindhoven

Voor de meivakantie zijn we op zoek naar een camping in de buurt van Eindhoven. Zoon van 9 heeft geen grote eisen, als hij maar een keer naar het PSV-stadion mag. Dochter wil heel graag een overdekt, leuk zwembad. Heeft iemand een leuke tip? Ik ben al aan het googelen maar vind bijna geen campings met overdekt zwembad.

Hove

Hove

13-02-2014 om 23:39

Dat zal idd niet meevallen. Maar Eindhoven heeft de Tongelreep als mooi zwembad met leuke glijbanen dus misschien is dat ook prima ipv op de camping. Naast de Tongelreep ook nog de kunstijsbaan, ook leuk.
En Centerparcs, die zit ook best dichtbij? Niet in Eindhoven zelf.

Elinde

Elinde

14-02-2014 om 09:16

Camping de Paal

Camping de Paal is een hele mooie camping met een binnenwaterspeeltuin.

Elinde

Elinde

14-02-2014 om 09:17

Camping de Paal

Camping de Paal in Bergeijk

Thursday Next

Thursday Next

14-02-2014 om 09:57

in Weert

wel iets verder weg, maar in Weert is een leuk natuurkampeerterrein (Wega). Er is een overdekt zwembad vlakbij. Verder een prachtig bezoekerscentrum van staatsbosbeheer (http://www.natuurenmilieucentrumweert.nl/), mooie omgeving om in te wandelen. Er is ook nog een grote binnen- en buitenspeeltuin, moet je wel voor betalen.

Brianna F

Brianna F

14-02-2014 om 10:11

De Paal

Kwam er als kind al en met mijn kinderen ook een aantal jaren geweest. Een niet al te groot binnenbad, maar voor de leeftijdsgroep van jouw kinderen afdoende.

Cora Creukel

Cora Creukel

14-02-2014 om 10:30

Camping TerSpegelt in Eerssel.
Of 't Wolfsven in Mierlo.

Hove

Hove

14-02-2014 om 12:47

Ter Spegelt ja

Ter Spegelt is een hele mooie maar ook nog een half uur rijden. Centerparcs in Valkenswaard zal ook ongeveer een half uur zijn. Wolfsven vind ik niet zo geweldig.

Dalarna

Dalarna

14-02-2014 om 17:09

inderdaad

Vaak kun je het beter zoeken in een groot zwembad in de buurt, de Tongelreep is geweldig!

Aiselle

Aiselle

14-02-2014 om 21:28

Vooral geweldig duur.

Hove

Hove

14-02-2014 om 22:37

De Tongelreep is drie dagen per week tot 9 uur 's avonds open en volgens mij geldt er de hele winter na 15:30 uur zwemmen entreeprijs 5 euro. Nog niet heel goedkoop maar voor een beetje leuk zwembad betaal je dat al snel.
Maar nogmaals, Ter Spegelt is een hele mooie dus als je een half uur rijden prima vindt dan is dat wel een hele leuke met zwembad.

Tango

Tango

18-02-2014 om 13:50

Bedankt!

Wat veel reacties. Ik ga ze allemaal nog eens rustig bekijken. Ik had ook al camping t Witven gevonden waarvandaan je gratis naar zwembad den Ekkerman in Veldhoven kan en met korting naar de Tongelreep. Maar een zwembad op de camping is natuurlijk altijd handiger voor de kinderen. Kunnen ze er zelf heen. Ter Spegelt lijkt me dan wel wat. Een half uur rijden naar Eindhoven is geen probleem. We gaan er niet dagelijks naar toe. De Paal lijkt me iets minder. Ik denk dat die waterspeeltuin voor dochter van 12 niet meer geschikt is.
't Wolfsven zijn we in de herfstvakantie geweest. Ik vond het een mooi park maar het zwembad is werkelijk helemaal niets. Heel klein, druk en vooral oud.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.