Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Uit-tips Uit-tips

Uit-tips

tijdelijk single

tijdelijk single

15-08-2012 om 08:02

Strand gezocht of ander uitje voor zondag

Komend weekend zit ik alleen, man weg, kinderen weg. Dat is een toevallige samenloop en voor mij een nog nooit vertoonde situatie. Wat ga ik doen?
Het wordt prachtig zomerweer en ik hou wel van strand, daar komen we niet vaak omdat man het haat. Prachtige kans dus. Maar waar? Ik wil geen uren in de file maar ik schat in dat ik niet de enige ben die zondag naar de kust wil.
Weet iemand een rustig(er) stuk strand met een niet zo volle aanrij route? Ik woon in het midden van het land. Ik kan ook de fiets op de auto zetten en de laatste km fietsen, als er goed parkeermogelijkheid in de buurt is.
Andere uit-tips voor zondag zijn ook welkom hoor!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
rosa

rosa

15-08-2012 om 09:30

Strand

Ik ga zelf altijd naar Scheveningen en dat gaat best als je maar vroeg op weg gaat (uur of 8..). En daar dan eerst even kopje koffie drinken.
Alternatief is bijv. het Henschotermeer bij Maarn/Woudschoten. Daar is het ook druk dus ook op tijd gaan. Maar als je een plek vlak aan het water uitkiest (toch geen opkomende vloed zie je al die mensen die na je komen en achter je komen zitten niet zo.

Leony

Leony

15-08-2012 om 10:19

Strand langevelderslag

Ligt tussen Noordwijk en Zandvoort. Is een leuk familiestrand. Er is 1 opgang met wat strandwinkeltjes. Op het strand zelf geen paviljoens. Als je een een stukje doorloopt zit je heerlijk rustig.
Aanrijden via Lisse als je vanuit het midden van het land komt. Er is een parkeerterrein waar je voor 3 euro een hele dag kunt staan. Op drukke dagen is dat om 11 uur vol. Dan parkeren de mensen hun auto langs de strandweg (dat is een stuk van ongeveer 2 km). Er lopen fietspaden.
Plezier!, Leony

Tinus_p

Tinus_p

15-08-2012 om 10:25

Henschotermeer afrader

Juist daar kan het op mooie dagen een totale verkeerschaos zijn.

angel3

angel3

15-08-2012 om 13:31

Maarsseveen

Ik vind maarsseveense plas ideaal. Omdat je moet betalen is het iets minder druk dan elders. Er is toezicht en glijbanen. Er is gras en zand. Er is natuurwater. Henschoter is totale chaos hoorde ik van collega. Letterlijk stapelen en veel kids kwijt. Strand gaan wij altijd naar wijk aan zee. Ligt boven de populare stranden. Tot nog toe konden we altijd prima parkeren voor 5 e p dag. Geen file.
Je kam ook juist laat gaan. Uur of 3.

Grt

tijdelijk single

tijdelijk single

17-08-2012 om 08:39

Iedereen bedankt, maar

leven is dat wat gebeurt terwijl je andere plannen maakt, toch?
Het was vast Langevelderslag of Wijk aan zee geworden ware het niet dat mijn schoonmoeder gister bericht kreeg dat er een kamer in het verzorgingshuis is vrijgekomen en daar zat ze érg op te wachten, dus fijn voor haar. Je hebt dan 24 uur om te beslissen, vandaag halen we de sleutel en dan moet ze er binnen 6 dagen inzitten...donderdag verhuizen.
Met afwezige man moet ik de eer hooghouden en ga dit weekend met zwager en schoonzus verven, schoonmaken en inpakken. Kortom ik wacht gewoon op een andere kans!

Vera*

Vera*

17-08-2012 om 18:20

Nog een tip

Vroeger toen ik puber was gingen wij vanuit Utrecht wel eens naar het strand in Scheveningen.
Wij vertrokken dan ergens in de namiddag en reden in een klein uurtje naar het strand (inclusief parkeren). De mensen die terugkwamen van het strand stonden in de file en doordat veel mensen al weggingen of waren was er ook gemakkelijk een parkeerplaats te vinden. En je zag ook nog eens een mooie zonsondergang.

Poe, ik benijd je niet

Verhuizen bij deze temperaturen. Veel succes en straks is een relaxte date extra welverdiend

tijdelijk single

tijdelijk single

19-08-2012 om 14:41

Dank je bromvlieg

Gister was vermoeiend en heet, sorteren in inpakken in het oude huis, kleding uitzoeken om te laten merken etc.
Vandaag muren gesausd en schoongemaakt in het verzorgingshuis, dat viel mee, de kamer ligt op het noorden en dat scheelt! Nu lekker uitpuffen in de tuin.
Morgen gaat zwager de grotere meubels alvast verhuizen (ik moet de hele dag werken), dinsdag gaat ze nog naar de dagopvang, woensdag even in een afgebroken huis zitten en donderdag nemen man en ik een vrije dag om haar met de kleinere inboedel te installeren.
Komt goed, en dat strand loopt niet weg .

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.