Uit-tips Uit-tips

Uit-tips

Mieke

Mieke

22-09-2012 om 22:33

Restaurant in amsterdam?

Volgend weekend gaan we onze trouwdag vieren in Amsterdam. Ik ben er niet zo bekend, ik zoek een goed en romantisch, maar niet oubolllig restaurant. Het mag wel wat kosten. We logeren in Oud-Zuid. Wie heeft tips?
Bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Amsterdamse

Amsterdamse

22-09-2012 om 23:52

Zoveel

O, er zijn er zoveel! Vertel eerst eens waar je zin in hebt: samen oesters slurpen, samen spaghetti slurpen, vooral niet slurpen: voor elke smaak een restaurant.

(O, en je budget natuurlijk, ook niet onbelangrijk.)

Mieke

Mieke

23-09-2012 om 09:00

Tuurlijk

Haha, je hebt groot gelijk. Ehm, Aziatisch, vis, zeevruchten, verse groenten, goede wijnkaart, mag wel 75-100 euro pp kosten. Kun je daar wat meer mee?

Mieke

Mieke

24-09-2012 om 11:10

Niemand?

Onze voorkeuren zijn en/of, een restaurant hoeft natuurlijk niet aan alles te voldoen. Ik neem aan dat ik nog moet reserveren, dus hopelijk komt er nog iemand met ideeën. Ik wil mijn man zo graag verrassen met een geweldig etentje.

menukaart

menukaart

24-09-2012 om 17:41

Ron blaauw?

Kijk eens op de site van Ron Blaauw! Een leuk, gezellig en niet idioot duur twee sterrenrestaurant.

Anne Carin

Anne Carin

25-09-2012 om 12:41

Hoi mieke,

Wat ook heel leuk is, als je er voor in bent, is C taste.
Dat is eten in het donker, heel apart! Het wordt geleid door mensen die blind zijn dus die zelf prima hun weg kunnen vinden. Je wordt goed bediend en geholpen bedoel ik daarmee. Het zit op de Amsteldijk dus randje centrum. Na enthousiaste verhalen van anderen gehoord te hebben gaan wij er in de herfstvakantie ook heen. Kijk maar eens op hun site. Oja, je moet wel van te voren reserveren!

Amsterdamse

Amsterdamse

25-09-2012 om 13:18

Sorry

Reageer lekker laat, sorry.
Een zeer goede Aziaat in Amsterdam-Zuid is Chang-I. Zit in de Jan Willem Brouwersstraat, achter het Concertgebouw. Hebben ook een uitstekende wijnkaart. En vis. www.chang-i.nl

Mieke

Mieke

25-09-2012 om 13:40

Bedankt

Hier kan ik wel wat mee denk ik, hartelijk dank allemaal!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.