Uit-tips Uit-tips

Uit-tips

Sascha

Sascha

26-07-2012 om 00:32

Plaswijckpark

Voor welke leeftijden is het plaswijckpark leuk en hoeveel uur ben je daar ongeveer zoet en is alles inbegrepen bij de entreeprijs of moet je nog voor bep dingen betalen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

26-07-2012 om 10:18

All in

tot ongeveer een jaar of 10 is het wel leuk. Het is niet zo groot en hoe groter je kinderen hoe korter ze het leuk vinden denk ik.

Dagje uit

Plaswijckpark is met jonge kinderen echt wel een heel dagje uit. Zeker met dit mooie weer want dan is de waterspeeltuin heel leuk (zwembroeken mee!).

Jet Burg

Jet Burg

27-07-2012 om 08:38

Leuk!

Ik ben pas met zoon van 8 en zijn neef van 5 geweest, en ze hebben zich enorm vermaakt. Veel speeltoestelen en een heel leuk skelterplein. En vergeet inderdaad de zwemkleding niet, veel spetterplezier, geen diepe baden volgens mij, meer kniehoogte niveau.

Tiepmiep

Tiepmiep

03-08-2012 om 12:16

Altijd leuk

Wij komen er ook bijna elk jaar. Het is heel goed te betalen, er is voor elk wat wils . Voor grote kids wordt het idd. wat minder leuk, aar toteen jaar of 10 kunnen ze er zich zeker vermaken! Wij brengen er bijna een hele dag door, want je hebt er verschillende ´tuinen´, van speeltuin tot dierentuin. Echt een aanrader!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.