Uit-tips Uit-tips

Uit-tips

bibi63

bibi63

19-09-2012 om 13:49

Overnachting in amsterdam

Hoi,

Wij willen graag in de herfstvakantie een paar daagjes Amsterdam doen met onze dochter van 13. Wellicht kan er een vriendinnetje mee, maar dat moet nog gevraagd/geregeld worden.
Nu zoeken we dus overnachtings mogelijkheden. Ja, die zijn er zat natuurlijk , maar......dochterlief zou het liefst in een hotel gaan. Dat vindt ze leuk, vooral het ontbijtbuffet... Ik heb al wat zitten zoeken, maar wat is dat peperduur zeg!
Hebben jullie overnachtingstips? Het liefst een beetje in het centrum, zodat alles beloopbaar is.
Ben benieuwd!
Gr. Bibi

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

19-09-2012 om 15:16

Joehoe...

vakantieveiling-fan is calling!)
Als je een beetje voordelig wilt overnachten, zou ik een poging doen op vakantieveilingen.nl of hotelkamerveiling.nl. Je zult met 2 kinderen waarschijnlijk 2 kamers moeten boeken en dan scheelt het flink als je het via zo'n site probeert. Vaak zit het ontbijt er al bij in, maar je moet daar wel goed op letten. Als het ontbijt er niet bij inzit, moet je je bod wat lager proberen te houden en je moet ook altijd even kijken wat de normale kamerprijzen zijn. Alles wat lager is, is meegenomen.

Kaaskopje

Kaaskopje

19-09-2012 om 15:17

Stayokay

Ik vind Stayokay niet meer 'lekker goedkoop', bepaald niet, maar je zou toch eens kunnen vergelijken met hotelprijzen of dit een optie is.

Relatief goedkoop

Goedkoop, naar hotelmaatstaven, is Remco Hotel City West. Volgens mij was dat tot voor kort van Golden Tulip, dus het niveau zal redelijk. Nog steeds niet goedkoop, helaas, maar denk ik wel stukken goedkoper dan de meesten. Daar is dan ook een reden voor: het ligt ver buiten het centrum. Het ligt dan wel weer op redelijke afstand van tramlijn 17 die je desgewenst bij de achterdeur van het Paleis aan de Dam afzet (met daarnaast de flagshipstore van H&M, dit voor de 13-jarige).

Hotels in het centrum van Amsterdam zijn behoorlijk aan de prijs, dus als je via vakantieveilingen (geen ervaring hier) of weekendjeweg niks leuks op de kop kunt tikken in het centrum zou ik het net wat wijder uitgooien en zoeken naar een plek op loopafstand van een tramlijn.

Stayokay in Amsterdam (er zijn er een paar) vind ik aan de dure kant, en bedenk dat het er tjokvol zit met jonge backpackers, een groep die zich gewoonlijk te buiten gaat aan alles wat onze mooie hoofdstad aan geestverruimends te bieden heeft. Dat kan een nadeel zijn.

Succes met zoeken!

Temet

Brianna F

Brianna F

19-09-2012 om 23:42

Hostel

Mijn dochter overnacht elke week in een Christelijk hostel in Amsterdam. Geen drugs, herrie, overlast of wat dan ook.
www.shelter.nl

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.