Uit-tips Uit-tips

Uit-tips

Geertruida

Geertruida

27-03-2013 om 16:52

Goedkope overnachting bij de Efteling

Zoon krijgt kaartjes voor de Efteling kado voor zijn verjaardag, zodat hij daar met zijn vriendin naar toe kan. Nu dachten we daarmee origineel te zijn, maar helaas.. ouders van vriendin hadden hetzelfde idee. Dus nu zitten we met 4 kaartjes.. en teruggeven kan niet meer.
Dus het idee opgevat om ze ook een overnachting kado te geven, zodat ze gewoon 2 dagen kunnen gaan. Ze moeten nl een behoorlijk eind reizen met het openbaar vervoer naar Kaatsheuvel. Maar hoe vind ik nou een budget-vriendelijk hotel of iets dergelijks op korte afstand van de Efteling? Zoon en vriendin hebben geen eigen vervoer, dus loopafstand of met een bus. Eftelinghotel ziet er schitterend uit, maar EUR 300 voor een nacht is me toch wat te veel.. Hoeft dus niet incl toegang te zijn. Hostel? Bed and Breakfast? Iemand een idee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Het NH Waalwijk lig er heel dicht bij, kom je langs op weg naar de Efteling zo'n 80 euro voor een nachtje. Misschien is dat wat?

Hotelveilingen

Of via hotelveilingen.nl een leuke hotelletje "op de kop tikken"?

Tijgeroog

Tijgeroog

27-03-2013 om 21:00

Goedkoop

Er zijn wel wat campings in de buurt, daar kun je misschien wel een stacaravan huren. Of gewoon met een eigen tentje gaan, dat lijkt me het goedkoopst. De Droomgaard oid is volgens mij het dichtst bij, een jong stel kan dat best wandelen, ik denk een kwartier lopen.

Er is een hotel vlakbij

Wij hebben net geboekt bij een hotel vlakbij de Efteling, niet zijnde het Eftelinghotel. Volgens mij heet het De Kroon, maar ik weet het niet zeker, partner heeft de boeking gedaan. Wij wilden eerst gebruik maken van een aanbieding van de Efteling zelf maar die bleek te zijn ingetrokken toen partner wilde gaan boeken, toen kwamen we hierop uit. Vijf minuten lopen van het park, staat op de site.

Groeten,

Temet

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

27-03-2013 om 22:31

En anders wat verder weg?

Vroeger kon je bijvoorbeeld met de bus vanuit Station Tilburg naar de Efteling. Dus als je iets kunt vinden in de nabije omgeving van Tilburg (Oisterwijk, Boxtel, Vught, ?) komen ze er ook wel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.