Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Uit-tips Uit-tips

Uit-tips

lisbeth

lisbeth

18-09-2012 om 09:39

Arnhem, wat vragen

Ik was erover aan het denken om met mijn dochter 6 oktober as naar Festival van Talent te gaan. Nu kom ik helemaal uit het uiterste zuiden en ben ik totaal niet bekend in Arnhem. Het Olympus college, ligt dat een beetje makkelijk bereikbaar, ben namelijk niet zo'n held met rijden in vreemde steden. Weet iemand een leuk niet al te duur hotel in Arnhem wat vanuit het college gemakkelijk bereikbaar is en dat ik 's avonds eventueel ook nog een rondje door Arnhem kan lopen.
En als ik zondag nog iets met dochter wil doen, wat is dan aan te raden?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Lisbeth

Het Olympus-college ligt in Arnhem-Zuid, vlak bij de snelweg A325 dus het is goed bereikbaar met de auto.

Van daaruit is het ook niet heel ingewikkeld om naar het centrum te rijden trouwens (kijk maar eens op de kaart in Google Maps). Een hotel weet ik zo niet voor je, maar op zondag 7 oktober is het koopzondag in de stad (vanaf 12.00 uur) en dat is erg gezellig (Arnhem heeft een mooi oud centrum).

Chris

Louisa

Louisa

18-09-2012 om 23:55

Rijnhotel of haarhuis?

Er is een NH hotel. Het Rijnhotel heet het geloof ik, maar het ligt wel buiten het echte centrum. Wel in het centrum ligt Haarhuis, een goed bekend staand hotel, van de keten Best Western. Op tripadvisor zie ik ook een boot-B&B. In de buurt van het Rijnhotel, wel iets dichter bij de stad geloof ik. Scoort goed op tripadvisor. Ik ken het verder niet. In de omgeving (buiten Arnhem zelf) zijn diverse hotels van de Bilderberg keten. Ook is in Arnhem Noord een pension/b&b Warnsborn (niet te verwarren met groot Warnsborn een superchique gebeuren). Ziet er leuk uit, maar ligt wel pal aan de weg, weet ik. Maar misschien heb je daar helemaal geen last van. Dicht bij uitvalswegen en Burgers Zoo en het openluchtmuseum, maar uit het centrum (gelijk ook mijn uit-tips).
In Arnhem is naast BZ en OLM nog een museum met moderne kunst. Je kunt natuurlijk ook gewoon de stad in. Of naar Kruller Muller museum op de Veluwe. Of naar het Airborne museum in Oosterbeek (over de situatie rond Arnhem eind van WOII).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.