Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Zoon vriendin erg klef .

Goede dag . Ik heb geen idee wat ik hier mee aan moet . Heb het er wel over met haar . Zij handeld er ook naar , maar gedrag van haar zoon vind ik vreemd . Misscbien heeft iemand er ervaring mee of heeft een idee waar het vandaan zou kunnen komen . Hier komt het . Ik heb sinds vier maanden een vriendin . Wat mij vanaf het begin opviel dat hij naar z,n moeder toe erg borsten en billen gericht is . Slaat bij langslopen altijd op z,n moeders billen , soms zelfs een streling van af del zijkant van ene bil ober de billen naar de andere kant . Ook met knuffelen vaak aan de borsten zitten en strelen . Kan niet herineren dat mijn zoon dat had op acht jarige leeftijd . Ook een week geleden knuffeld hij haar van achteren met zijn handen voor op haar dijbeeen en doet in een keer zijn hand omhoog richting haar kruis . Zij corrigeerd het wel maar hij leerd het moeilijk af . Vandaag zitten we op de bank , althans mijn zoon zij en haar zoon , ik op de stoel . Vanuit mijn ooghoek zie ik hem een arm om haar heen leggen , en de andre hand gaat naar haar borst . Zij haalt die hand weg . Zijn reactie was naar mijn idee vreemd . Zij haalt dus die hand weg , hij gelijk die arm om haar nek weghalen en gaat met zijn armen over elkaar zitten alsof hij net afgewezen is . Iemand een idee , ik hoor het graag .

Katniss

Katniss

15-08-2015 om 23:24

Nog een paar dagen

En dan is de zomervakantie gelukkig weer voorbij.

Ely

Ely

16-08-2015 om 01:17

Lekker weer naar school

Wie weed beklijfd de spellingles deze keerd beterd.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.