Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Zoon met groei achterstand en grensoverschrijdend sexueel gedrag

Mijn zoon Is 14... Heeft groeiachterstand van 2 jaar ...
Tijdens laatste vakantie heeft hij spelletje " waarheid durven en doen gespeeld met zin 10 en 11 jarig neefje.... Hierbij heeft hij zich gemasturbeerd en heeft hij zijn neefje anaal gepenetreerd...
Een paar dagen later is dit uitgekomen... Vader van neefje wilde mijn zoon ter plaatse "ontmannen"... Ben met zoon naar luchthaven gevlucht en eerste vliegtuig naar huis genomen... Maar wat nu?

vlinder72

vlinder72

15-08-2014 om 20:08

Huisarts

Wat heeft de groeiachterstand te maken met het verkrachten van zijn neefje?

Ik zou zoon direct meenemen naar de huisarts en hulp voor hem zoeken.

En je zal moeten gaan praten met je broer/zwager/neef/oom over je zoon. Gaat hij aangifte doen of niet?

En hoe vreselijk ook je zoon is dader. Ik hoop wel dat je je realiseert dat dit voor je neefje vreselijk is en hij mag niet denken dat het niets betekende voor jou en dat je zoon er zo mee weg komt. Maar je zoon is ook minderjarig dus zoek hulp. Ergens gaat er iets mis als hij denkt dat hij dit soort dingen kan doen en dat het misschien normaal is.

wizzer

wizzer

15-08-2014 om 20:10

groeiachterstand?

Of ook verstandelijk achter? Zo niet dat is dit echt wel een heel ernstig feit vind ik. Ook strafbaar, als het mijn kind overkomen zou zijn zou ik ernstig overwegen om aangifte te doen. Ik vind dat je in elk geval hulp moet zoeken voor je zoon.

vlinder72

vlinder72

16-08-2014 om 11:41

huisarts

In eerste instantie naar de huisarts

Moeka

Moeka

16-08-2014 om 16:54 Topicstarter

Huisarts

Huisarts is in verlof tot eind volgende week... ben ten einde raad...

vlinder72

vlinder72

16-08-2014 om 17:00

dus?

De huisarts wordt toch door iemand vervangen?

Hulp

Ja is inderdaad een lastige dit maar hij heeft wel zijn neefje sexueel benadert
Dus zoek hulp en praat er ook met hem over dat dat niet kan
Probeer GGZ jeugd

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.