Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Genietje

Genietje

13-05-2011 om 18:00

Wel de lusten niet de lasten

Hai,

Ik ben sinds een jaar gescheiden en begeef me sinds kort op het datingpad. Nu merk ik dat ik nog niet echt een vaste relatie wil, beetje reactie op mijn huwelijk denk ik.
Nu heb ik een sexrelatie met iemand. D.w.z. we hebben wel sex, maar verder geen relatie. Dit hebben we ook van te voren duidelijk naar elkaar uitgesproken. Het voelt alleen zo 'not done'aangezien ik groot gebracht ben met het rijtje verliefd-relatie-sex. En dit is pure lust en geilheid. Ben er soms ook wat verlegen onder. Soms snap ik ook niet dat hij mij kiest (hij zocht contact met mij) en dat is ook mijn onzekerheid denk ik. Hij heeft een baan waardoor hij veel vrouwen ontmoet en zo'n fotomodel ben ik nu niet. Maarre, het is wel lekker om mij weer eens vrouw te voelen. Als ik zin heb sms ik heb en komt hij langs. Ik heb ook geen idee hoe lang dit gaat duren. Ben op termijn denk ik wel iemand voor een vaste relatie en dan is hij niet mijn type, te macho .Zijn er meer mensen die zo'n soort relatie hebben gehad? Hoe heb je dat ervaren en hoe is het verlopen? Heb je het ook in je omgeving (vriendinnen) verteld? Ik wordt altijd gezien als een heel braaf meisje, hum. Heb voor mijn ex weinig bedpartners gehad en ontdek een hele nieuwe kant van mijzelf. Al wil ik niet allemaal verschillende lovers .
Heeft iemand nog een tips om het leuk te maken met condooms? Nu stom genoeg 2 keer niet gebruikt, maar moet natuurlijk wel.. Heb ze wel in huis hoor.

Groetjes Genietje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
joer

joer

14-05-2011 om 14:00

Tsja

Zoals Single Lady al schreef; waarschijnlijk heb je een player te pakken.

Zolang jij er niet wakker van ligt dat hij waarschijnlijk meerdere vriendinnetjes heeft. Het hem waarschijnlijk vooral om de sex gaat en niet om jouw als persoon. Hij ook zo weer verdwenen kan zijn.

Zou ik zeggen: geniet ervan!

genietje

genietje

15-05-2011 om 20:06

Reactie

Hai,

Bedankt voor jullie reacties. Of hij echt een player is weet ik niet. We hebben wel eerlijk naar elkaar uitgesproken wat we verwachten. De tijd zal het leren. Als ik er geen zin meer in heb kap ik het gewoon af. Enne, vanaf nu ook veilig en anders niet. Ik heb niets te verliezen, want ik heb verder niets met hem en ben ook niet verliefd op hem. Het is gewoon lust, een jaar na de scheiding en met een huwelijk met de laatste jaren een slecht sexleven achter de rug. Even wat inhalen en me weer vrouw voelen .

Groetjes Genietje

ook een genieter

ook een genieter

17-05-2011 om 02:02

Niets mis mee!

Lief Genietje,

Ik ben niet meer de jongse en de mooiste, en toen ik was gescheiden vreesde ik dat de seks voor mij niet meer was weggelegd. Tot mijn verrassing bleek dat wel zo te zijn.
Ja, het waren allemaal players, en op den duur leerde ik ze wel doorzien. Maar omdat ik al vanaf het begin wist "ik wil wel de lusten en niet de lasten" vond ik het wel prima (en het is dan ook een stuk makkelijker om een einde te maken aan een pretrelatie die uiteindelijk toch tegenviel). Het is een spel waarvan je de regels moet leren.

De ware heb ik nog steeds niet gevonden, en dat zit er voorlopig door privéomstandigheden ook niet in. Maar gek genoeg heb ik ook veel minder behoefte aan een pretrelatie gekregen. Alsof ik nu besef: "Ja, je telt nog mee, ondanks je leeftijd, je hangborsten en je vetrolletjes." En ook, omdat mijn dagelijks leven eigenlijk te druk is om er ook nog een relatie bij te kunnen onderhouden. Maar mocht het weer op mijn pad komen en ik zie de heer in kwestie wel zitten voor een avontuurtje, dan zeg ik geen nee )

Wij zijn inderdaad bijna allemaal opgevoed als nette meisjes en het voelt voor velen niet goed om toe te geven aan je hart. Maar zolang je je verstand erbij houdt kan het prima werken.

Over condooms: ik heb een kennis die ook een keertje nonchalant was geweest met een condoom. En hoewel haar lover allesbehalve een arme Afrikaan was, had ze na die ene keer smokkelen toch meteen het HIV-virus te pakken. Ze weet dat hij de enige was die haar had kunnen besmetten, daar is geen twijfel over mogelijk. Een gevalletje Murphy, maar het zal je maar overkomen... :S

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.