Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Erria

Erria

09-08-2012 om 22:20

Wat stil: iemand nog seks gehad onlangs?

Ik wel! En het was lekker! Nog iemand?
Erria


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
+ Brunette +

+ Brunette +

09-08-2012 om 23:13

Dat zal het zijn.

Men is óf tevreden over zijn sexleven en heeft dus geen tijd/niet veel te melden óf er gebeurt helemaal niets. Bij mij het laatste.

bzzz

bzzz

10-08-2012 om 00:57

Zeg gale

Je hebt toch wel een elektrische tandenborstel?
Dat heb ik eens geprobeerd (zonder broerel uiteraard! ) en het resultaat mocht er wezen! Iemand ander dat wel eens gedaan?

+ Brunette +

+ Brunette +

10-08-2012 om 11:31

Bzzzz

Nee, nooit gedaan, wel een echte vibrator.

Marjanne

Marjanne

10-08-2012 om 19:47

Gale

leuke woordspeling "wat luchtig vermaak in komkommertijd"
proest!

marinade

marinade

10-08-2012 om 21:54

Gale

In Huis/Tuin/Keuken zijn helaas net 3 courgettes verwerkt in wel twintig recepten

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

zekers

zekers

10-08-2012 om 22:13

Zeker wel

Maar wij hebben eigenlijk altijd wel 2 a 3x per week sex, de ene keer lekkerder, geiler dan de andere keer.
Laatste x sex was een 9 waard, man heeft erg genoten van wat ik allemaal bij hem deed..

Wauw

Wauw

11-08-2012 om 09:18

Een tien

Gisteravond, een dikke tien! (zonder courgettes)

Zuchtje

Zuchtje

11-08-2012 om 17:07

Jammer

genoeg al een hele tijd weinig seks meer met man. En als het er dan eens van komt geef ik de hele vrijerij een mage zesje. Jammer, zonde, dat kan toch echt lekkerder etc. Van alles spookt er dan door m'n hoofd. Maar het lijkt wel alsof we geen puf meer hebben in sex!Ik masturbeer nog maar zelden, een paar jaar geleden deed ik dat dagelijks. Zou het komen omdat man en ik de vijftig gepasserd zijn ?

Zuchtje

Ik geloof er niks van dat dit komt omdat je boven de 50 bent. Juist op deze leeftijd met voldoende nachtrust, genoeg vrije tijd, geen kleine kinderen, kan de sex heerlijk zijn. Misschien is het gewoon een beetje saai omdat je elkaar zo "gewoon" vindt.Het is allemaal niet meer zo spannend.Gooi de romantiek in de strijd. Samen lekker naar de sauna, lekker eten, bioscoop bezoek,massage, kaarsjes aan, gezellig muziekje, kortom romantiek.
Het "verliefd zijn gevoel", de vlinders weer een beetje terug zien te vinden.
Ik vind het zelf ook lastig en ben druk met mijn eigen tips.Ik herken direct wat je schrijft maar denk niet dat het aan onze leeftijd ligt.

Mea Proefrok

Mea Proefrok

12-08-2012 om 21:05

Jeetje

Eindelijk weer eens een grappige seksdraad, en nog wel met mijn courgettes erin.

Vakantieganger

Vakantieganger

13-08-2012 om 16:36

Na het lezen van het boek

50 shades... is het alleen maar beter geworden hier De zon hier in het zuiden helpt ook mee natuurlijk.
Ik geef het een 9puntnogwat....
Vakantieganger (nog 2 dagen)

marinade

marinade

14-08-2012 om 00:57

Fifty shades

Natuurlijk, in fifty shades of green lezen we er graag alles over!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Geertruida

Geertruida

14-08-2012 om 13:45

Nu we er toch zijn..

.. en iedereen blijkbaar dit draadje vol interesse volgt.... ff iets dat ik mij nou wel eens afvraag.
Ik had al in een ander draadje gevraagd naar zin in sex/gevoeligheid van ons vrouwen, wat erg hormoonafhankelijk blijkt te zijn en dus van de periode van de maand af hangt. Nou vraag ik me dus af.. hoe gaat dat dan in en na de overgang? Wanneer de hormoonspiegel eerst als een gek zwiebert en daarna stabiliseert op 1 niveau? Wordt het beter c.q. lekkerder van of gaat je sexleven down the drain???

+ Brunette +

+ Brunette +

14-08-2012 om 14:06

Overgang.

Geertruida, ik kan er nog geen antwoord op geven. Tijdens de overgang was ik seksueel behoorlijk actief. Sinds een paar jaar nauwelijks meer ongesteld. Momenteel heb ik geen behoefte, moet er ook niet aan denken, maar dat kan ook omdat mijn voorlaatste ex me door allerlei narcistisch commentaar de lust heeft doen vergaan. Ik vertrouw erop dat ik op een dag toch gewoon weer verliefd word met alle lichamelijke gevoelens van dien.

meelezer

meelezer

14-08-2012 om 20:50

Brunette

Altijd gedacht dat jij ergens begin 30 was!

Elke dag!

Dacht ik even dat het afgelopen was, man impotent of niet meer gek op me, vliegen er op vakantie de vonken vanaf! Wat buitenlucht, zee en zon kunnen doen voor een mens!

weinig

weinig

21-08-2012 om 21:43

Hmm

Apart op vakantie 2 weken, dan een week bij familie logeren en dan ongesteld en daarna nog een week kamperen met lleintjes in 1 slaaptent. Dus neh, 1x in een maand is wel een dieptepuntje. Vanaf hier weer 1x per week schat ik in..

Absence

makes the heart grow fonder!
Al een hele tijd geen sex gehad, maar ik ga ervan uit dat het dit weekend toch wel weer een keer gaat gebeuren! We kijken er iig allebei naar uit
Het gebeurt niet vaak, maar ALS het er dan van komt, vragen we ons vaak af waarom niet vaker...

jammie

jammie

14-09-2012 om 23:44

Hmm

We slapen niet zo vaak samen. Vorige week nachtje zonder kinderen. vroeg naar bed, massageolie, veel tijd nemen. jaaa, dat was heerlijk.. Niet bang hoeven zijn dat de kinderen iets kunnen horen. En dan na ontbijt en douche nog een keer om het af te maken.

jaha

jaha

17-09-2012 om 16:32

Zekers

Wij hebben zaterdag heerlijke sex gehad met ijs en chocoladesaus. Nooit geweten dat je zo leuk sex kunt hebben met etenswaren

afentoe

afentoe

21-09-2012 om 22:24

Vorige week

Tja hier ook komkommertijd als alleenstaande. Kan ook niet zoveel kanten op. Maar als er dan sex is.......is het ook super fijn en genieten.

afentoe

zeerzelden

zeerzelden

22-09-2012 om 16:48

Paar maanden geleden

helaas hier in de echtelijke sponde weinig lust. de heer des huizes heeft geen trek.

Toosje

Toosje

22-09-2012 om 21:32

Zeer zelden

En hoe ga je daar dan mee om? Is het een taboe dat de man minder zin heeft? Doe je het regelmatig zelf? Ligt het avontuur buiten op de loer?

Hier ook alweer even geen seks in huis. Daarom volgende week een avond met een minnaar afgesproken in een hotel. Nouja, hij is nog geen minnaar, want we zijn nog nooit met elkaar naar bed geweest, maar dat gaat deze week dus toch gebeuren...

afentoe

afentoe

22-09-2012 om 23:20

Gale

Sex met iemand is idd anders dan sex met jezelf, de wisselwerking is er samen met iemand. Gelukkig heb ik een vast plusje en daarmee is er een goeie wisselwerking. Maar zelfs dat is anders dan wanneer je een relatie hebt.

afentoe

Sanne

Sanne

23-09-2012 om 12:39

Gisteren

in half benevelde toestand mijn eerste after-the-divorce wip gehad met mijn nieuwe vriend. Eerst heerlijk een filmpje gepakt, afgezakt in een kroeg, onderweg naar huis stiekem een pakje sigaretten gekocht en bij thuiskomst eerst staan zoenen onder de carport, toen ontdeugend elkaars spijkerbroek geopend en wat handenarbeid verricht. Uiteindelijk in bed beland en zijn hollandse glorie bij mij binnengelaten. In een woord magisch, al die jaren die slechte sex met mijn ex, al die twijfels dat het aan mij lag zijn weg! Ik voelde mij gisteren weer een puber van 16! I'm back in the game!

zeerzelden

zeerzelden

23-09-2012 om 14:53

Toosje

Daar wil ik best wat over zeggen, maar liever niet op dit forum. Ik wil je evt. wel mailen.

Toosje

Toosje

24-09-2012 om 19:45

Zelf doen

Natuurlijk is jezelf tot een hoogtepunt brengen niet hetzelfde als vrijen met een persoon! Ik vraag mij gewoon af hoe zeer zelden aan haar gerief komt. Zelf masturbeer ik regelmatig (minder tijdrovend dan een afspraak met een minnaar), en dat doe ik om de druk van de ketel te halen. Waarschijnlijk met dezelfde reden als veel anderen dit ook doen.

Het is geen vervanging, maar kan de drive tot seks buiten de deur wat inperken.

Beste zeer zelden, via e-mail heb ik liever geen contact, om privacy-redenen. Ik vind het fijn mijn ervaringen hier onder een pseudoniem te delen met anderen (iedereen moet zijn/haar ei toch ergens kwijt), maar ik probeer voorzichtig te zijn daarbuiten. Ik hoop dat je hiervoor begrip kunt opbrengen.

zeerzelden

zeerzelden

24-09-2012 om 20:52

Toosje

Natuurlijk begrijp ik dat. Mijn verhaal is echter te absurd om hier neer te zetten en ik wilde je dat best vertellen, met een apart aangemaakt mailadres.

ZZelden

Snuggle's

Snuggle's

25-09-2012 om 18:57

Goh zeer zelden

Te absurd om anoniem op een forum te zetten...jij weet een mens wel nieuwsgierig te maken .

On topic heb ik toen mijn ex een paar maanden geleden weg ging een paar weken echt helemaal geen zin gehad, echt nul. Had ik nog niet eerder meegemaakt, vreemde ervaring.
Daarna een paar keer met een vriend en een vriendin in bed beland, was leuk maar vooral voor de armen om me heen eigenlijk.
Nu een voorzichtige nieuwe liefde waarmee de sex gelukkig heerlijk is.

Zelf doen vind ik wel iets anders inderdaad. Ook leuk, maar anders. Ik blijf het ook altijd een grappig iets vinden dat je makkelijker tegen vrienden kan zeggen dat je gisteren heerlijke sex heb gehad dan dat je kan zeggen dat je gisteren jezelf zo heerlijk hebt bevredigd.

af en toe

af en toe

26-09-2012 om 09:40

Toosje

Bij mij heeft masturberen eigenlijk meer tot effect dat mijn verlangen naar vrijen toeneemt, dus dat lost eigenlijk niets op. Blij dan ook een plusje te hebben.
afentoe

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.