Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Sponge Bobette

Sponge Bobette

18-07-2012 om 00:12

Vrijen en ongesteld zijn?

dag
ik ben net ongesteld geworden en zie morgen mijn kersverse vriend voor het laatst, daarna zien we elkaar een maand niet. Zucht. Ik heb bij de drogist een soort sponstamponnetjes gekocht die in principe te gebruiken zijn om seks te hebben tijdens je menstruatie, zonder dat het een kliederboel wordt...Ik menstrueer namelijk nogal heftig. Is het wat, die sponsjes, wie heeft er ervaring mee?
Sponge Bobette

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marianne

Marianne

18-07-2012 om 10:00

Gewoon zeggen

Gewoon even melden dat je zo'n sponsje voor het eerst gebruikt en dat je niet zeker weet of dat goed werkt. Ik ben al een paar mannen tegengekomen die een beetje bloed een enkel probleem vonden. "Dan leggen we er even een handdoek onder" was het nuchtere antwoord. Heerlijk. En veel plezier.

Geertruida

Geertruida

18-07-2012 om 15:55

Geweldige uitvinding!

Je bedoelt Beppy-tampons (of ander merk)? Rond sponsje met een gat erin waar je je vinger in kunt steken om 'm eruit te trekken? Geweldige uitvinding! Zeker toen man en ik nog verkering hadden en elkaar alleen in het weekend zagen heb ik er veelvuldig gebruik van gemaakt. Vind ze prima werken. Wel een tip: niet de lang inhouden, zeker niet als je heftig ongesteld bent. Zou het houden bij een uur of 3.

Oh.. en je man.. die merkt er echt niets van.. en jij hebt de (ontspannen!) vrijheid om te doen waar je ook maar zin in hebt zonder je 'tegen gehouden' te voelen.

En ik wil graag weten bij welke drogist jij ze koopt. Ik heb ze hier nog nergens gevonden; moet altijd online bestellen. Bij zo'n 'schimmige' website. Net alsof die dingen alleen door prostituees gebruikt worden... Snap dat niet. Het zijn toch gewoon tampons??

Niet in nl

Ja suf dat ze in NL niet gewoon in de winkel te koop zijn. Geweldige uitvinding, ook bij sauna bezoek.

je schijnt 2 soorten te hebben maar ik ken alleen de Beppie.

Eruit halen kan soms lastig zijn: dan door je knieen zakken niet bang zijn even goed te voelen, en wat mee te persen. LAs het niet lukt: hoe voller hij wordt, hoe makkelijker het eruit te halen is

Zeg tegen je lief dat je het in hebt, evt handddoek en washandje bij de hand. DXe meeste mannen doen er niet moeilijk over.

enjoy en over een maand een leuk weerzien lijkt me!

Martine

Martine

19-07-2012 om 08:00

Begrijp ik het goed?

Hou je deze tampons dan in tijdens de daad? En merkt de man daar dan niets van? Het zou een uitvinding zijn, want ik heb tijdens mijn menstruatie vaak zin in seks en mijn man gruwelt ervan als ik menstrueer. Zou dit de oplossing zijn?

Groetjes van Martine

Geertruida

Geertruida

19-07-2012 om 10:01

Wereld open

Martine, er gaat een wereld voor je open.. Je houdt ze inderdaad in tijdens 'de daad' en je partner merkt er niets van.. het zijn een soort van sponsjes (voor eenmalig gebruik) met een gat erin waar je je vinger in kunt steken om ze er weer uit te trekken. Geen touwtjes dus.

Nadelen: ze zijn relatief duur (ca 1 euro per stuk) en niet bij de drogist te krijgen. Ik bestel ze online bij zo'n online-drogist. Daarnaast vind ik mezelf wat 'droger' bij gebruik; ze absorberen vermoedelijk ook je gewone vocht.

Voordelen; handdoekje is niet meer nodig en je kunt zonder remmingen alles doen waar je zin in hebt..

Probeer maar! www.beppy.com. En ik heb geen aandelen..

Marianne

Marianne

19-07-2012 om 11:55

Geertruida

Ze zijn op die website 2,50 euro per stuk. Of bestel jij ze ergens anders?

Bobientje

Bobientje

19-07-2012 om 12:50

Wisselende ervaringen

Ik heb de sponsjes gebruikt, of gewoon tampons ingehouden, bij twee verschillende lovers. Bij de een ging het prima, regelmatig gedaan. Bij de tweede was het een ramp. Niet de seks op zich. Maar om de sponsjes/tampons daarna terug te vinden en uit te halen. Met zijn "techniek" duwt hij blijkbaar alles in een ver hoekje, achter of naast mijn baarmoedermond denk ik? Wat een drama. Dus ik doe het niet meer "met". Of een paar dagen wachten, of een beetje zooi. Ik bestelde ze trouwens bij drogisterij.net

Bobientje.

Swinger

Swinger

19-07-2012 om 13:18

Hier ook wisselende ervaringen

Mijn vriendin heeft er een bij de gynaecoloog moeten laten verwijderen de volgende dag en ik kan ze alleen met behulp van mijn man verwijderen. Na een paar keer gebruikt te hebben pas ik even voor de volgende keren. Als je het bij saunabezoek gebruikt is het denk ik geen enkel probleem, maar bij een (groot geschapen?) man kan het dat dus wel zijn. Bij de vriendin was het ding inderdaad helemaal naast de baarmoedermond geschoven.De volgende keer zou ik vaker controleren of ik het sponsje nog voel en evt verwisselen.
Groet! Swinger

Kwijt raken

Ik snap echt niet hoe,een vrouw iets kwijt kan raken in haar eigen vagina? De baarmoedermond laat het sponsje echt niet de baarmoeder binnen, en als je al een kind gebaard heb kun je toch met twee vingers erin, op je hurken en hopla eruit?

Bobette '"

Ik snap je gedachte

Het sponsje of tanpon gaat zeker niet de baarmoeer in. Maar in de vagina is soms wel ruimte naast de baarmoedermond. Daar kan het naast gaan zitten

Er is ook een andere spons naast de Beppie, weet even niet hoe die heet maar wat ik zo hoor is dat vrouwen zweren bij 1 van 2-en

Ik vloei weinig, vrijen tijdens mijn menstruatie gewoon, met handdoek. Maar kan me voorstellen tijdens een beginperiode van een relatie of bij meer vloeien het prettig kan zijn

Ik gebruik ze alleen tijdens saunabezoek (nadat er ooit mijn touwtje, die ik keurig naaar binen had gefrummeld) toch naar beneden kwam

Ballon

Ballon

20-07-2012 om 14:34

Slechte ervaring

Ik heb er helaas ook slechte ervaringen mee. Drama's om hem er weer uit te krijgen. Advies in de bijsluiter was om hem in geval van nood vol te spuiten met water, zodat hij door de zwaartekracht weer zakte. De eerste keer ben ik een kwartier bezig geweest hem eruit te krijgen.

De tweede keer heeft mijn man uiteindelijk zo ongeveer moeten fisten om het kreng te pakken te krijgen. Ik heb geperst, gegraaid, maar niks hielp. Ik zag mezelf al naar de dokter gaan.

Mijn man en ik swingen en dit leek zo mooi. We hebben namelijk niet zo vaak tijd om te daten, en vaak zat dan mijn menstruatie in de weg als we eindelijk een avond hadden weten te prikken.

Maar ik heb echt mijn bekomst van die beppy's, gynotex en hoe ze ook heten.

Mij teveel gedoe bij het verwijderen. Overigens: ze zijn idd lekvrij en man noch jij voelen ze zitten. Eerste keer namelijk goed uitgeprobeerd met mijn eigen man.

Swinger

Swinger

20-07-2012 om 15:39

Sponge bobette

Kwijtraken is misschien een groot woord; de keren dat ik em er amper uitkreeg voelde ik wel een heel klein stukje, maar kreeg daar geen grip op. Ik was erg blij met mijn mans vaardige vingers! De vriendin waar ik het over had voelde em zelfs niet meer en in het ziekenhuis was het een behoorlijke klus om het ding eruit te krijgen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.