Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Nimbo

Nimbo

01-12-2015 om 12:08

valleichallenge

Wie doet er mee aan de valleichallange?
Je kunt erop googlen om te kijken wat het precies is; in et kort gaat het om een challange waarbij je mailtjes krijgt om je erin te oefenen je lijf beter te leren kennen en je sexuele genot te verhogen.

Als er hier ook mensen zijn die er aan meedoen: misschien kunnen we hier ervaringen uitwisselen. Er is ook op facebook een gesloten groep begonnen. Persoonlijk ben ik evengoed huiverig om daar zaken uit mijn sexuele leven neer te schrijven.

Thomas

Thomas

01-12-2015 om 12:50

facebook

Nimbo, voor zoiets (waar ik nooit aan zou meedoen), zou ik een tweede Faceboekaccount aanmaken. Dan komen je seksuele fantasieën tenminste niet per ongeluk op je eigen account terecht

40er

40er

22-12-2015 om 22:47

nimbo

Heb je nog mee gedaan? Ik ben wel benieuwd naar hoe het was.

Nimbo

Nimbo

04-02-2016 om 00:17

nee....

Mijn hoofd stond er echgt niet naar...

40er

40er

14-02-2016 om 09:01

nimbo

1 april beginnen ze weer. Ik heb me aangemeld!
Misschien zijn er van hier wel meer die mee willen doen, kunnen we hier de boel bespreken

40er

40er

01-04-2016 om 21:27

nimbo

Doe je dit keer mee?

Soort van

Ik heb me opgegeven en lees ook braaf alles maar heb nog geen oefening gedaan. Ik heb me meer uit nieuwsgierigheid opgegeven. Misschien dat ik een keertje naar die geleide meditatie luister. Moet ik er wel aan denken om de oortjes mee naar bed te nemen. Het is niet de bedoeling dat de puber in de kamer naast mij kan meeluisteren

40er

40er

03-04-2016 om 15:50

begin

Ik begin ook iets later hoor, net die periode dat ik er niet aan moet denken
Maar ik ben wel benieuwd!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.