Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

studentje

studentje

19-08-2014 om 00:27

toyboy- cougar reltis

Ik zit laatste tijd echt met een probleem dat mijn drang naat het hebben van een seks relatie met een oudere vrouw steeds groter wordt. Heb zelf een vriendin van mijn leeftijd waar ik gelukkig mee ben. Ik kijk ook bijna niet eens meer naar andere meiden van mijn leeftijd. De enige die mijn aandacht trekken zijn echt de oudere vrouwen. Een vrouw met ervaring een echte cougar. Hoe kan ik deze drang tot werkelijkheid vervullen? Iemand enig idee km in contact te komen?

ouwemoeke

ouwemoeke

19-08-2014 om 08:19

studentje

Leuk geprobeerd studentje, nu je doorhebt dat hier veel ouwe moeke's rondlopen. Maar die willen liever geen broekie, daar hebben ze er al een paar van onder hun rokken.

toyboy

toyboy

19-08-2014 om 12:12

ouwemoeke

Ben ook niet op zoek naar een ouwe taart. Maar gaat mij om dat ik van die drang af wil. Als je kan helpen hoor ik het graag zo niet ga dan breien ofzo.

appelpunt

appelpunt

19-08-2014 om 12:16

... en je vriendin?

Die vindt het prachtig dat je langs deze weg van je 'drang' af wil?

toyboy

toyboy

19-08-2014 om 12:22

appelpunt

Ja die weet ervan. En tussen ons is alles gewoon perfect. Alleen ze weet dat ik die drang heb en dat er iets mee gebeurt moet worden.

Lucerna

Lucerna

19-08-2014 om 14:22

Toyboy

Zal ik ff een condoompje voor je breien? Daar kan ook iets mee gebeurt worden.

ouwemoeke

ouwemoeke

19-08-2014 om 15:26

Toyboy

Mediteren, koud water of gewoon wachten tot je vriendin vanzelf oud wordt.
Bestaat er eigenlijk ook omgekeerde plastische chirurgie? (als je vriendin hiervoor te porren is, maar als zij het prima vindt dat jij je lusten kwijt wil aan een ander is ze hiertoe ook wel bereid?)

toyboy

toyboy

19-08-2014 om 19:02

lucerna

Mocht je zinnige informatie te melden hebben hoor ik het graag. En verdoe je tijd anders ergens anders mee ipb je hopeloze onzin

Lucerna

Lucerna

19-08-2014 om 19:08

Wil jij dan de tekst van bericht 8 op jezelf betrekken?

En ik denk overigens dat je op dit forum geen cougar gaat tegenkomen. Dit dan in de categorie zinvol advies: probeer het elders eens.

aggos

Jij hebt een drang en daar MOET iets mee gebeuren. Wat schatig kinderlijk klinkt dat. Ik zie je al helemaal voor me: stampvoetend "ik wil het ik wil het!" roepend. En je arme vriendinnetje maar begripvol zijn.

Ik neem aan dat als je vriendin mogen zegt dat ze zo'n zin heeft in een ouwe bok, dat je daar dan ook geen probleem mee hebt? Dat is trouwens vaak een stuk makkelijker te regelen...

Mijn zinvolle advies: heb geduld, je groei hier vanzelf wel overheen.

Barbara

Barbara

19-08-2014 om 19:49

hoezo drang

Hoezo drang en hoezo moet daar iets mee gebeuren?
Vreselijk onaantrekkelijk als iemand zich zo uitdrukt en vervolgens op deze manier tekeer gaat als een peuter. Een echte moeder zou je even aan je oren trekken en als vriendin had ik je uitgezwaaid. Met je koffer. En raak.

Theekopje

Theekopje

19-08-2014 om 21:50

Altijd grappig...

.. als mensen denken een bepaalde doelgroep te verleiden door gekrenkt en onvriendelijk te doen.

Ik weet zeker dat de oudere vrouwen na deze reacties voor je in de rij staan.

Oudere geile vrouw

Oudere geile vrouw

19-08-2014 om 22:13

Oja, neem me, aub

Oh, wat jammer nou.
Je laat geen mailadres achter.
En ik heb net zo'n zin om een jong mannetje te veroveren.
Geef je mailadres en ik kom zo snel mogelijk naar je toe.

Oudere geile vrouw

niet meer piepjong

niet meer piepjong

24-08-2014 om 11:21

geen ervaring

mij lijkt het dat je voor deze vraag je beter in kunt schrijven bij zo'n site als second love of iets dergelijks.

Fiorucci

Fiorucci

26-08-2014 om 18:46

Inderdaad

Er zijn toch juist nu genoeg online manieren om iemand te vinden?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.