Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

veertigminner

veertigminner

07-02-2015 om 21:32

swingen

Ik ben eens in het archief aan het lezen geweest en zag dat er onder de ool-ers meerdere swingers zijn. Hoe komen jullie aan een date? Of ga je alleen naar clubs? En hoe gaat dat in zijn werk? We hebben alleen nog maar wat beleeft op een beurs en zijn nog nooit in een club oid geweest.
Graag hoor ik tips van jullie. Eventueel ook voor leuke clubs, forums en sites.

triootje

triootje

12-02-2015 om 15:11

niet echt swingen

Toen ik na de scheiding single was, heb ik bij een veel swingend stel, wel eens meegedaan aan een trio. Ik "kende" ze via een ondeugende internetgroep. Daar werden meerdere contacten gelegd tussen swingers of singles, of stellen die iemand erbij wilden voor een keertje. Helaas bestaat de groep niet meer.
Trio

Swingers

Swingers

14-02-2015 om 13:20

ervaring

Hoihoi, er zijn verschillende sites waar swingers elkaar ontmoeten, maar bv. ook een parenavond in een club kan een leuke ontmoetingsplek zijn. De bekendste en grootste, maar ook betaalde site, is SDC
Google maar eens op de woorden swingers dating , dan krijg je een aantal sites.
Wij daten zowel bij ons thuis als bij het stel waarmee we een date hebben, afhankelijk van elkaars mogelijkheden.

Swing4two

Swing4two

14-02-2015 om 15:11

Wij

Wij gaan altijd naar de fun4two en soms gaat mijn vrouw wel eens alleen. Dan krijgt ze heel veel aandacht.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.