Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Elvira

Elvira

07-07-2012 om 21:35

Spontane sex

Komt het er bij jullie van als je kinderen hebt om een spontane vrijpartij te doen, of plannen jullie?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wat is spontaan? ..

... en wat is gepland?

nee, als de kinderen hier in huis rond wakker huppelen hebben we geen seks. Pas als alles op bed ligt. Welliswaar altijd nog de kans dat er een kind de slaapkamer binnenkomt maar dat is zo zelden en om daar nu rekening mee te houden.... Dan zouden we zero kunnen vrijen

Toen de kinderen klein waren en 's middags sliepen vreeen we wel, kids op school/naar sport/etc
Ook wel eens een vluggertjr als ze naar film zaten te kijken

Verder gewoon in bed/op de bank/etc als ze op bed lagen/liggen
(yep, en ook wel eens 'betrapt', ach...)

Elvira

Elvira

08-07-2012 om 09:03

Bij spontaan

denk ik aan je ongegeneerd laten gaan. Met 3 meiden, waarvan de jongste 2 nog wel eens regelmatig onaangekondigd uit bed komen, is dat wel eens moeilijk. Op dit moment plannen we het daadwerkelijke "neuken" en daarnaast trakteren we elkaar wel op "spijkerbroeksex". Dit houdt in dat ik hem pijp of aftrek, terwijl ik door hem gevingerd wordt.

dc

dc

09-07-2012 om 13:12

's avonds vooral

ik ben niet zo avontuurlijk ingesteld, en wij doen het meestal in bed (of soms op de bank) als de kinderen naar bed zijn. Dan laat ik me wel gaan hoor. Die kinderen slapen overal doorheen.

Vic

Vic

09-07-2012 om 21:56

Gale

Meen je dat nou?! Bedoel je zakelijk als in een gigolo?

koentje

koentje

10-07-2012 om 14:58

Bij ons wel hoor,

vooral in de vakantie, deur op slot, kind met geld voor een ijsje richting zwembad gestuurd op klaarlichte dag!!☺

Elvira

Elvira

12-07-2012 om 07:16

Snipperdag

afgelopen jaar hebben we samen wel eens een stiekeme snipperdag genomen om het een en ander in te halen, de meiden zaten toch op school, en konden de gehele dag ongeremd er op los gaan. Helaas heeft mijn oudste dochter lont geroken (die is sinds enige tijd zelf seksueel actief met haar vriendje) en kan op een of andere manier aan ons zien wanneer we seks gehad hebben, dan zegt ze plagend: "En?... Wanneer komt de 4de?"
Elvira

kaatje1972

kaatje1972

13-07-2012 om 15:19

Plannen

Wij plannen het vaak ook. En eerlijk gezegd vind ik dat nog leuk en spannend ook. Ik weet dan bijvoorbeeld 's morgens al dat we die avond seks gaan hebben en daar kan ik me dan de hele dag op verheugen. Net als toen ik 16 was en afgesproken had met mijn vriendje. Dan wist je ook van te voren dat het zou gaan gebeuren

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Plannen dus

leuke replies

Met een lat-relatie hier redelijk wat vrijheid maar toch altijd de kans dat puberkinderen ff langs komen, duh!

Seks buiten de slaapkamer geeft wat kans op 'gesnapt' te worden, in de slaapkamer bijna zero

Beiden diensten draaiend in de gezoindheidszorg met dus dagdelen vrij, scheelt veel.
Aanloop ernaar toe dmv whatsapp/sms maakt de zin groot

Nee, niet spontaan

Echt helemaal spontaan als in de tijd zonder kinderen is lastig, door alles wat hiervoor door mij en anderen is geschreven, door druk leven etc
Maar lukt soms best
Maar beetje gepland en gevoerd is net zo ok

AR

AR

24-07-2012 om 11:37

Spontaan

Met 3 kids rondom huis kan het niet altijd spontaan maar moet er soms ook wel eens wat gepland worden.
M'n zus (single met kids) heeft een sinds kort een nieuwe lover. We hebben haar kids een weekeindje mee genomen. Zus blij, vriend blij.
Afgelopen weekeinde hebben onze kids bij tante gelogeerd...wij hebben er volop van geprofiteerd .

Volgende week gaan we op vakantie. Wij hebben een huisje op een een camping in Frankrijk en voor de kids hebben we tentjes gekocht, ze mogen helemaal zelfstandig op het kampeerveldje staan (liefst zo ver mogelijk weg).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.