Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Bug

Bug

12-11-2013 om 15:14

sex na kinderen

Hallo,

We hebben twee kinderen. De jongste is net 2 geworden.
En ons sexleven staat op een waardeloos laag pitje..... Als ik erover probeer te praten
raakt mijn man snel geirriteerd. Hij zegt dat hij graag heel voorzichtig houdt allemaal
omdat hij bang is dat de kinderen onze kamer in lopen...
Maar zelfs als we een weekendje weg zijn gebeuren er echt geen spannende dingen...
Heeft er iemand tips? Soms denk ik dat het niet goed is geweest dat hij de kinderen
geboren heeft zien worden en dat dat alles verpest heeft...

Alvast bedankt voor de tips

Bug

Tigress

Tigress

12-11-2013 om 15:52

Je bent niet de enige

Het hebben van jonge kinderen zijn tropenjaren. Meestal is het de vrouw die na een bevalling de seks niet op het verlanglijstje heeft staan. In eerste instantie door de bevalling zelf, later is het de vermoeidheid van bijvoorbeeld de gebroken nachten.
Bij de man kán het zien van de geboorte alle gevoel van lust wegnemen. Het is ook verwarrend om moeder van minnares te scheiden. Maar ik denk eerder dat het bij hem ook de vermoeidheid is.

Het valt mij trouwens op dat jij degene bent die het moeilijk heeft met de lage seksdrive. Meestal is het de man die vind dat de vrouw wel weer eens aan zijn dadendrang tegemoet mag komen. Ik heb geen tips, ik denk dat het redelijk normaal is in deze tropentijd. Een weekendje weg kan hem als het ware onder druk zetten om te presteren, het gevolg kan zijn dat de waakvlam dan juist dooft.

Eens in de maand

de kinderen een nachtje naar opa en oma?
En dan lekker relaxed thuis met een wijntje op de bank
en in je eigen vertrouwde bed.
Wij vinden het heerlijk als de kinderen een nachtje weg zijn, dan gaat alles toch wat ongeremder.

Hombre

Hombre

18-11-2013 om 13:35

Koop een slot

Ik heb een slot op de deur gekocht. Maar eigenlijk hebben we dat zelden nodig. We maken niet zoveel herrie en ons favoriete standje maakt het vrij probleemloos om gewoon te stoppen als je een van de kids op de gang hoort en net te doen of we gewoon wat kroelen. Deze week nog gebeurd...

Dus, nee, ons sexleven was al snel weer op z'n oude peil, maar dat gezegd hebbende kan ik me ook wel voorstellen dat je je vrouw ineens met andere ogen ziet na zo'n, hmmm, lichamelijke bevalling. Maar daar zet je je dan gewoon overheen als man. Best mogelijk dat dat sommige mannen minder makkelijk afgaat.

Brave Hendrik

Brave Hendrik

18-11-2013 om 23:46

Geen slot kopen hoor

Probeer er achter te komen wat de werkelijke reden is dat hij niet wil. Het krijgen van kinderen heeft een enorme impact op de relatie, en de manier waarop jullie elkaar zien kan flink veranderen.
Ik zou geen slot op de deur doen, dat levert alleen maar het gevoel van verplichting op. Bovendien een dekbed kan heel snel heel veel toedekken.
Succes.

weet ik veel

weet ik veel

18-04-2014 om 13:48

hoi

Ik ben nieuw en dit is een fake account
Ik ben niet volwassen ik ben 11
Ik wil graag zeggen dat sex na een kind geen goed idee is
Wat zou u ervan vinden als u een kind was en uw ouders het hoorde of zag
Doen dit kan ernsrige trauma s veroorzaken

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.