Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Giechel

Giechel

22-10-2012 om 19:21

Sex-bloopers

Omdat ik er weer een had, een poging er een draadje van te maken. Was vorige keer in ieder geval erg leuk. Mijn blunder:

Olie gekocht om leuke dingen mee te doen, deze rook heerlijk. Ik wilde man laten ruiken en knijp per ongeluk in de fles, waardoor hij een flinke kneep olie recht in zijn neus gespoten krijgt. Oke, we moesten even uitlachen voordat het spel hervat kon worden.

Nog anderen die grappige blunders gemaakt hebben?

Blondje

Blondje

23-10-2012 om 16:05

Verhaal van een collega

Krappe woonruimte, stofzuiger wordt onder het bed bewaard. Op een dag zat de stekker nog in het stopcontact toen collega met haar toenmalige vriendje in bed belandde. Bzzzzzzzzz.

Geertruida

Geertruida

24-10-2012 om 17:11

Vooral pijnlijke..

Bloopers in bed?? Oh ja hoor, en dan vooral pijnlijke..;-( Zoals goed samen bezig zijn, lief stoot zijn penis met veel enthousiasme er in en eruit, iets te ver eruit en stoot er naast... auauauaw!
Of de keer dat ik me in mijn enthousiasme over hem (op zijn rug liggend in bed) heen wil storten en met mijn knie zijn pols dubbel sla... Dat heeft me een behoorlijk schuldgevoel opgeleverd.. hoezeer lief me ook probeerde gerust te stellen.. ;-(( Pret was toen ook wel over voor een avond.
Als ik er over nadenk is het meestal hij die pijn heeft. Misschien ben ik wel zo onbehouwen..

Brave Hendrik

Brave Hendrik

26-10-2012 om 00:10

Deur op slot!

Met mijn eerst echte vriendinnetje (we waren 17 of 18) stond ik op een camping tijdens en fietsvakantie in Nederland. Omdat we wat "onrustig" sliepen hadden we besloten om om kwart over zes lekker te gaan douchen. Zij vond het een prima idee om samen de dames douche in te duiken. Toen ik op een gegeven moment voor haar knielde om haar oraal te verwennen, .... ging de deur open!
Oeps vergeten om de deur op slot te doen.
De geschrokken dame deed gauw de deur weer dicht, maar je kan je voorstellen welke blikken ik kreeg van de dames die stonden te wachten toen we uitgedoucht samen het douchehokje uit kwamen.

Muts

Muts

21-10-2013 om 22:20

Vinger gevolgen

Van allerlei uitproberend op een eerste date waren mijn vingers ook bij hem terecht gekomen in een warm holletje.. De volgende dag had de lieverd last van aambeien! Oei oei oei wat ik allemaal niet heb gedaan om vergiffenis te krijgen..

Een gaatje verder

Ojee, ik weet niet of dit wel grappig is...eergisteren nog, waren we aan het vrijen, ik had gewaarschuwd dat er iets omheen moest want de riskante periode. Ineens hoor ik hem naast mijn oor kreten slaken. "Wat doe je nu? Dat kan nu niet!" "Oh, ik dacht dat ik een gaatje verder zat? Het was zo strak allemaal!"
(Wat dus de morning-after-pil, zie verhaal verderop, tot gevolg had!)

Monique D*

Monique D*

10-12-2013 om 15:07

Hoofdje van baby voelen tijdens seks

Dit verhaal speelde zo'n 19 jaar geleden zich af. Ik was hoogzwanger en wij hadden er zin in. De baby was reeds ingedaald en dat merkte mijn ex toen hij zijn vinger in mij stak. Hee, constateerde hij, het is daarboven hard, hoe kan dat nou? Is dat de baby? Ja, dat is het hoofdje van de baby die hij blijkbaar gestreeld had. Zijn lust was gelijk vergaan...

AnneR

AnneR

21-12-2013 om 13:19

Spraakverwarring

Niet echt een sex-blooper maar wel een blooper die met sex te maken heeft.
Een paar weken geleden zijn mijn man en ik een voor 'n weekje zon zonder kids naar de Fuerteventura geweest naar een naturisten resort. In het buurappartement zaten twee Nederlandse koppels iets ouder dan wij zo'n begin 50. Je ziet elkaar, en je maakt dus een praatje. Een beetje ons soort mensen dwz het klikte wel tussen ons. Zo zijn we met z'n 6-en naar het strand gegaan. De vrouwen begonnen met een gesprek een gesprek over swingen. Dat ze met z'n vieren dol waren op "swingen". Ik, naieveling, had het niet goed gehoord of de context niet goed begrepen en ik roep enthousiast. "Ja leuk, wij zijn ook dol op swingen, we zijn vorige week nog naar een Eighties swingparty geweest. Manlief had het wel begrepen waar het over ging, kneep me heel hard in m'n arm. Ik snapte het eerst, ik zat totaal op een andere golflengte. Snel duidelijk gemaakt dat we ze veel plezier toewensen met hun "geswing", en dat liever andere gezelschapsspellen doen

sanne

sanne

28-12-2013 om 07:47

Menthol

Ik was 16 en mijn toenmalig vriendje wilde een pijpbeurt, die kreeg hij ook, toen ik net mijn tanden had gepoetst met een menthol tandpasta, ik heb hem nog nooit zo horen schreeuwen

Pepper

Pepper

28-12-2013 om 14:36

Lol Sanne!

Intiem met chilipepers onder de nagels is ook niet aan te raden!

pettie

pettie

16-04-2014 om 21:59

auw

Ik kreeg een keer de volle lading van manlief recht in mijn oog, (zijn sperma dus) dat was niet zo fijn en niet zo handig...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.