Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Suutje

Suutje

11-10-2010 om 15:35

Sex belangrijk in de relatie / verschil daarin tussen man en vrouw

Eigenlijk is mijn verhaal vergelijkbaar met dit hierboven. Gelukkige relatie, super te gekke kids. Alles leuk, hoewel, alles.........? Relatie van ruim 14 jaar en mijn libido is enorm gezakt het laatste jaar ongeveer. Wij hebben een behoorlijke crisis achter de rug welkehelemaal is opgekrikt door relatie therapie. Hierdoor zijn wij veel dichter naar elkaar toegegroeid en daarna is alles opengebroken.Ik ben bi seksueel en heb dit geopenbaart. Mijn man reageerde hier te gek op en voor een periode hebben we op verschillende sites gechat, gecamd en zelfs afgesproken met een vrouw. Dit werd een vriendin want de band was te gek tussen ons allemaal Super te gekke ervaring! Echter, het daten met vrouwen ging steeds moeilijker. Buiten deze vriendin waren er wel een paar keer 'bijna-afspraakjes' maar door allerlei smoezen naar mijn gevoel haakte ze af. Laat ik erbij vertellen dat we deze vrouwen voor erbij echt niet nodig hadden hoor, onze seksleven samen was al top genoeg!!!

Nadat dit langzaamaan in het honderd ging lopen, merkte ik dat ook niet lang daarna onze relatie in weer een soortement sleur kwam.Het spannende ging er een beetje af zeg maar. Met als gevolg dat het seksleven ook afnam. Zo geil als ik kon zijn in die periode, op welk moment vd dag ook, hoe mega het mij nu allemaal tegen de borst kan stuiten. Mijn man heeft altijd zin maar laat mij redelijk met rust. Zelf initiatief is er niet meer bij mij. Toch wil hij natuurlijk ook graag zo op zijn tijd zijn zin en terecht. Ook bij ons komt het op gemiddeld 1 keer per week. Het is niet zo dat ik altijd 'ja' zeg om hem te plezieren hoor, ik kan er best van genieten maar niet perse iedere week
Ik vind het momenteel prima zo maar mijn man wil liever meer. Echt begrip heeft hij er niet voor maar hij doet verder niet veel moeite meer.

Hoe gaat dit bij jullie? Zijn jullie ook tevreden terwijl je partner liever meer zou willen? Ik heb een afspraak gemaakt om eens te gaan praten met een seksuologe, ook omdat ik zelf wel weer terug wil naar een wat hoger libido. Voor mij nu zit het dus niet in de weg maar ik heb het gevoel dat het voor mijn man een groter item is als voor mij......

Groeten,
Suutje

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.