Seksualiteit
Lanza
12-10-2019 om 20:36
Seks als ouders van kleine kinderen
Laatst hoorde ik dat stellen die midden in de kleine kinderen zitten, vaak nauwelijks meer seks hebben. Ik weet niet of het klopt, omdat het een onderwerp is waar je niet gemakkelijk over praat met anderen.
Nu vond ik het bericht an sich niet schokkend, maar wat me opviel was de toon waaruit bleek dat men ervan uitgaat dat dit een algemeen gegeven is. Is het dan echt waar dat niemand meer seks heeft vanaf het moment dat er kleine kinderen zijn? Ik kan me er zo weinig bij voorstellen.
Bij ons is de frequentie wel iets achteruit gegaan ten opzichte van de eerste periode samen, maar toen hadden we alle tijd, dus dat is niet te vergelijken. Alsnog doen we het toch zeker eens per week, maar de meeste weken nog een paar keer vaker. Voor ons beide is het prima zo.
Hoe ervaren jullie dit? Hoe zou het komen dat mensen geen seks meer hebben na de komst van kinderen? Zit het ene het andere in de weg?
Mamaveertigplus
17-07-2020 om 16:24
Het
Gaat er toch om om betrapt te worden dus kind komt ruimte in waar moeder sex heeft.
Of hoort moeder kreunen of bed bonkt tegen de muur.
Dat je er iets van meekrijgt. Dus zien en of horen.
ElenaH
17-07-2020 om 16:26
Weer gemeld
'Vraag ne af wat voor type zoons dat echt supernormaal vinden als ze de badkamer inkomen om de tanden te poetsen en ze zien hun moeder daar tegen de douchewand van achteren genomen worden.'
Mailtje naar forumbeheer maar weer.
Pennestreek
17-07-2020 om 16:30
Puberaal geval dus
Nu is het wel helemaal duidelijk MVP, Je bent een reddende puber. Veel lol gehad de afgelopen periode?
Mamaveertigplus
17-07-2020 om 16:37
Kind
Was een reactie op #120.
Het gaatverom of het kind wat meekrijgt
En of ze het nou zien of horen.
En hoe zit dat hierboven met die kamers zonder deur waar dan klopklop wordt geroepen? Heeft iemand daat serieus sex in?
Ginny Twijfelvuur
17-07-2020 om 17:01
Tja...
Ik denk dat je die vraag aan de betreffende puber moet stellen.
Mamaveertigplus
17-07-2020 om 17:03
Ja tuurlijk
Ja tuurlijk gaat een puber in het huis van zijn ouders sex hebben in een kamer zonder deur.....
Forumbeheer Ouders Online
17-07-2020 om 17:24
Bericht
Beste forummers,
Het account van mamaveertigplus (met een aantal andere namen) is verwijderd. We adviseren jullie wel om dit soort mensen niet te blijven voeden. Negeren helpt toch vele malen beter en houdt het een stuk rustiger op het forum.
Met vriendelijke groet,
Forumbeheer Ouders Online
Tine Winkel
17-07-2020 om 19:42
128 mijn puber
want het was mijn verhaal...
Mijn puber doet niet aan seks - ik heb het althans nog nooit gehoord of gezien
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.