Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Puberzoon en zusje 8

Mijn zoon heeft en aantal maanden geleden op zijn zusje van 8 gepast. Hij heeft haar onder het mom van masseren, haar Blote billen aangeraakt en haar schaamlippen gestreelt. Wij als ouders zijn natuurlijk erg geschrokken. Hoe nu verder? Ik wil mijn kinderen niet kwijt!

Advies

Zet het op zo veel mogelijk forums, dan worden jullie vanzelf een keer opgepakt.

Evanlyn

Evanlyn

26-03-2014 om 09:14

Jasam

Haha, goeie!

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

26-03-2014 om 18:56

Toch maar even een serieuze reactie....

Wat heb je er tot nu toe aan gedaan? En waar ben je bang voor? Waarom denk je dat je je kinderen kwijt kunt raken?

Een goed gesprek en een andere oppas lijkt mij de eerste stap....

Evanlyn

Evanlyn

27-03-2014 om 16:29

Wilma29

Waarom post je steeds dit soort topics? Eén keer kan nog een pubergeintje zijn, maar nu lijkt het wel een obsessie. Krijg je soms te weinig aandacht van je eigen moeder, zodat je nu aandacht van andere moeders probeert te krijgen? Of ben je gewoon sexueel gefrustreerd? In elk geval is dit niet echt de oplossing. Zoek professionele hulp, of ga een goed gesprek met je moeder of een ander familielid aan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.