Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Hartje

Hartje

07-11-2015 om 11:15

Polyamorie (op RTL Late Night)

Iemand gisteravond RTL Late Night gezien? Dat interview met ene Riejanne en haar twee mannen? Ze is met de ene (Bas geloof ik) getrouwd en Ad woont bij hen in. Zij en Bas hebben Ad leren kennen tijdens het swingen. Riejanne (ruim in de 40 volgens mij) zat vol trots te vertellen hoe ze dat geregeld hadden; ze hebben 1 grote slaapkamer met 2 bedden en zij bepaalde bij wie ze ging liggen. De mannen zouden daar geen moeite mee hebben.

Nou, ik vond die Bas maar sneu over komen.. hij had toegestemd omdat hij anders niet wist waar zijn vrouw uit hing.. dan maar onder zijn dak.. Beide mannen zaten volgens mij niet zo vol met testosteron. Kan me toch niet voorstellen dat je als man het goed vindt dat je op je beurt moet wachten..?

Hoe kwam dit op jullie over?

Dendy Pearson

Dendy Pearson

07-11-2015 om 13:06

Tja

Ik vond die mannen ook wat sneu overkomen. Niet het type man waar ik op zou vallen. Maar blijkbaar zijn ze er alledrie blij mee, dus ze doen maar.
Ik vraag me wel af waarom ze hier nou zo nodig mee op tv moeten. Maar zolang er geen kinderen bij betrokken zijn vind ik het best.

maar Dendy

je wilt toch niet suggereren dat in die 2 bedden ook nog kinderen liggen?

Hartje

Hartje

07-11-2015 om 14:20

Nou, niet in bed

De kinderen mee in bed dat lijkt me sterk.. Ik heb het hele stuk niet gevolgd maar ik begreep ergens dat er wel pubers waren, van wie van de drie weet ik niet.

Kijk, dat er tegenwoordig meer samenleef-vormen zijn, is heel gewoon. Maar die moeten volgens mij toch zijn gebaseerd op gelijkwaardigheid.. en dat idee kreeg ik hier niet.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

07-11-2015 om 15:41

Natuurlijk niet Wiek

Wat een rare vraag

Fiorucci

Fiorucci

07-11-2015 om 16:05

Nou

Volgens mij was dit trio gelukkig, ik had niet de indruk dat de gelijkwaardigheid in het geding was. Ik denk overigens dat dergelijke samenlevingsvormen niet typisch iets zjjn voor de huidige tijd. Ik denk dat dit al veel langer voorkomt, misschien wat heimelijker.

40er

40er

07-11-2015 om 16:51

knap

Dat ze het zo open bespreken op tv. Ik heb het stuk niet gezien, maar ben zeker van plan het even te kijken.
Als dit voor hun de norm is groeien de kinderen er vanzelf mee op en moeite met het feit dat ouders sex hebben heeft volgens mij elke puber wel.
Ik ben van mening dat je best van meer dan 1 persoon kunt houden en zolang iedereen ermee tevreden is.
En hartje, wie zegt dat de mannen op hun beurt moeten wachten? Samen kan ook heel gezellig zijn.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.