Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
10-07-2021 om 17:37
Ja, hallo, dit is echt een serieuze vraag! Sinds kort op 'avontuur' met een man (beide 50+) na lang met partner. Dat is leuk!! Nieuwe ontdekkingen... maar... nu blijkt deze vent echt groot geschapen... nou dat was best even schrikken (hahaha), maar meen het. Is niet direct een 'wens' van mij hoor, maar ja, moet het er mee doen. Maar nu heb ik toch wel een vraagje, wellicht mannen die kunnen reageren: heb al een beetje 'gepijpt', maar moet zeggen dat dat toch wel wat anders is als bij een normaal geschapen man... uhh (rode oortjes). Kan het niet zo goed uitleggen want dan wordt het wel beetje gedetailleerd hier voor de tere zieltjes onder ons. Heeft iemand tips?
22-10-2022 om 18:11
Annelies58 schreef op 22-10-2022 om 18:05:
[..]
Max88, hoe kun jij op een bericht reageren dat er niet staat? Ik zie geen bericht van Thoungguy van vandaag 🤔. Bericht voor de jouwe is uit juni...
Ik had de reactie verwijderd maar niet gezien dat er nog een reactie geplaatst was. Die stond op de volgende pagina.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.