Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Anoniempje

Anoniempje

07-06-2016 om 11:56

Pijn na het vrijen

Toch eens mijn probleem hier voorleggen.... Sinds kort heb ik na het vrijen veel last van een pijnlijke vulva. Gisteren ook enorm pijnlijk bij het plassen en wat bloedverlies (niet vaginaal of bij het het plassen). Bij het penetreren doet het in het begin ook even heel erg pijn ondanks het feit dat ik enorm vochtig ben, daar ligt het dus niet aan.

Nu denk ik zelf aan een schimmelinfectie en ben alvast maar begonnen met smeren van zalf. Herkent iemand dit probleem en zo ja, hoe kom ik er vanaf?

tante Sidonia

tante Sidonia

07-06-2016 om 12:03

wat

zei dE dokter?

Anoniempje

Anoniempje

07-06-2016 om 14:27

Nog niet geweest...

Ben nog niet bij de dokter geweest, begon gisterochtend pas. Ik kan alleen tussen 8 en 10 bellen voor een afspraak voor dezelfde dag. Gisteren dus te laat en vandaag moest ik naar mijn werk Dus dacht, ik vraag het hier maar eens....

tante Sidonia

tante Sidonia

07-06-2016 om 15:48

maar goed,

je schrijft sinds kort heb ik .... dan ga ik ervan uit dat het meer dan een x gebeurd is. maar goed. Ik zou gewoon een afspraak maken. geen idee hoe dat kan komen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.