Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Brave Hendrik

Brave Hendrik

21-05-2012 om 23:30

Out of the blue

Na lange tijd geen seks te hebben gehad vroeg mijn lief out of the blue ’s morgens toen ik nog aan het wakker worden was of ik in haar wilde komen. Aangezien ik hier al 5 jaar op wacht begrijp je mijn reactie. GAAN!
Helaas na een minuutje in de missionaris vond ze het wel weer genoeg. Het deed pijn. Niet vaginaal, maar wel qua spieren. Napratend hoe het zo maar kwam dat ze zonder enige voorspel hier toe kwam vertelde ze me dat ze mij wilde een plezier doen na mijn vele afgewezen verzoeken en ze had zoiets van ach ik kan het nu wel hebben. Ik ben niet echt zwaar (70kg), dus ftsiek zou ze het toch wel aanmoeten. Dus vraag ik mij af wat ik hiermee moet.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
+ Brunette +

+ Brunette +

22-05-2012 om 10:13

Ontwend.

Na een tijd van onthouding heb ik na een vrijpartij last van spierpijn op ongetrainde plaatsen. Zou er zoiets aan de hand kunnen zijn? Of heb je haar te veel "platgedrukt"? Wel flauw van haar om je de daad niet te laten afmaken, jullie hadden een ander standje kunnen proberen en ik begrijp uit je verhaal dat dit niet is gebeurd. Heb je haar geen alternatief voorgesteld? Is de sex altijd zo lauw geweest of heeft ze met anderen wel een bloeiend sexleven gehad?

Snuggle's

Snuggle's

22-05-2012 om 14:11

Welke spieren?

Welke spieren doen er dan pijn na een minuut in de missionaris houding?
En dan zijn er nog zoveel standjes te bedenken. Ik denk toch niet dat dit nu echt te maken heeft met spierpijn?
En hoe is het voor jou als je 'even mag'? Doen jullie wel andere dingen dan neuken?

spontane adviseuse

spontane adviseuse

22-05-2012 om 17:43

Brave hendrik

Als ik het goed begrijp ben je er meteen ingedoken? Mijn Hendrik zorgt altijd eerst voor mij, met de hand.
Als je als vrouw je benen omhoog doet, hoef je niet lenig te zijn voor de missionarishouding. Misschien een tip. Gewoon weer proberen en lol hebben samen. Het gaat een volgende keer vast beter. Ik vind het juist goed dat je niet over haar grenzen gaat.

Truus

Truus

23-05-2012 om 09:47

Letterlijke weergave?

Ging het letterlijk op de manier zoals je beschreef? Zo vanuit het niets hoppakee erin? Tja, dat is ook wel een beetje boers, ook al vroeg ze er zelf om.
Hebben jullie ooit wel eens een leuk seksleven gehad, of is het altijd zo gegaan? Dat van die spierpijn is niet 'waar' want in missionarishouding kun je gewoon blijven liggen en de man het werk laten doen. Is het aanbevolen standje als je eigenlijk moe bent en toch een beetje lief wilt zijn voor je man

Al 5 jaar?

Hm, heb je echt al vijf jaar geen echte seks meer met elkaar gehad? In dat geval verbaast dit verhaal me niet echt, maar wat je ermee aan moet? Naar de seksuoloog, lijkt me.

een anonieme man.

een anonieme man.

24-05-2012 om 16:02

Wat een armoe

Ik heb met je te doen. Vijf jaar lang zo afgewezen worden en dan nu zo afgescheept worden. Het zou voor mij een reden voor scheiding zijn en als dat niet kan, vanwege kinderen, dan zou ik serieus overwegen het elders te zoeken. Zo hoor je in een huwelijk niet met elkaars behoeften om te gaan.
Waarom accepteer je dit, wat is er nog over van je gevoel voor eigenwaarde?

koentje

koentje

26-05-2012 om 12:47

Nou ja zeg....

Het was onhandig van je vrouw om het zo te brengen en onnadenkend van jou om er zo bovenop te springen. Ik vind het wel een gekke move van haar dat ze het dan zo ineens wil doen, puur om jou te pleasen. Maar tegelijkertijd brengt ze het alsof het een soort corvee of opoffering is. Wil jij op die manier met haar vrijen; als het zo'n opgave voor haar is?

Misschien start je beter de volgende keer een vrijpartij wat rustiger. En, voor de zekerheid dat je haar niet weer bezeerd kan het geen kwaad om wat glijmiddel te gebruiken voor je bij haar naar binnen gaat.
Hebben jullie er ook al eens goed over gepraat? Blijkbaar is zij toch ook iemand die over haar eigen grenzen gaat en geen hoog zelfbeeld heeft, als ik het zo hoor.

+ Brunette +

+ Brunette +

27-05-2012 om 20:53

Brave hendrik, ben je er nog?

Hoe gaat het inmiddels?

Brave Hendrik

Brave Hendrik

28-05-2012 om 07:25

Of ik er nog ben?

Brunette en alle anderen die gereageerd hebben.
Bedankt voor jullie reacties. Zoals Brunette al vraagt, ik was er even niet meer. Ik ben het ontvlucht. Ik heb mij ingeschreven op een website voor een tweede liefde en zal binnenkort een afspraakje hebben.
Het klinkt hard, maar ik kies voor mijzelf. het werd inderdaad gepresenteerd als een corveedienstje en slaperig als ik was, ben ik daar natuurlijk mee in gegaan. Bovendien was de tijd beperkt (kinderen die een half uur later wakker zouden zijn).
De vraag van anonieme man over eigenwaarde slaat de spijker op zijn kop. Bij mijn vrouw weg gaan overzie ik niet, bovendien wil ik het mijn kinderen niet aandoen. Nadat mijn ouders gescheiden zijn heb ik mijzelf gezworen dit niet mijn kinderen aan te doen.
Dat er bepaalde spieren zijn die getraind moeten zijn, dat zal dan zo zijn. Ik krijg haar daarvoor toch niet naar de "sportschool". Trampoline springen is haar eigen suggestie, maar ze voegt de daad niet bij het woord.
Hoewel ik het weinig kans geef, zullen we toch er over moeten praten. Laatste strohalm of zo.

valeska

valeska

28-05-2012 om 09:53

wat een heel vreemd antwoord,
laatste strohalm, trampoline, tweede liefde?

ja afspraakjes maken met een tweede liefde is inderdaad de beste manier om een scheiding te voorkomen, zoals je hebt gezworen.

ik geloof dit niet helemaal.

+ Brunette +

+ Brunette +

28-05-2012 om 19:53

Tja, dat is een optie.

Riskant is het natuurlijk wel, als je het stiekem doet en ze komt erachter dan ben je voor haar een vuile vreemdganger. Ik zou het onderwerp dus zeker aankaarten. Er zijn vrouwen die het ermee eens zijn dat je je lusten dan maar buiten de deur bevredigt. Niet verliefd worden hoor! Zoek een gebonden vrouw, dat is het veiligst. Op z'n best wordt je vrouw jaloers en dat wil nog wel eens libidobevorderend werken.

Vroeger had je nog zoiets als de "echtelijke plicht" maar dat is door het feminisme helemaal uit de mode geraakt.

Je beeldspraak over de sportschool en trampoline springen begrijp ik niet goed.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

04-06-2012 om 23:04

Brave hendrik

Ik kan een boel begrip opbrengen voor jouw gedachte dat t zo niet verder kan. Ik denk dat jullie een serieus probleem hebben samen en dat er ook geen oplossing komt zo lang het onbespreekbaar is en je geen enkel idee hebt dat ook jouw vrouw zich ook inzet voor een oplossing. Ik kan ook nog begrijpen dat het verlangen naar seks groot is.
Maar ik vind wel dat het verkeerd zou zijn als je haar niet inlicht over jouw plannen om de seks dan maar buiten de deur te zoeken. Dan ontneem je haar de keuze om toch open te staan voor een oplossing binnen jullie huwelijk. Maak haar deelgenoot van wat dit gebrek aan seksleven in jullie relatie nu voor jou betekent en wat voor jou langzaam aan de consequentie wordt. Hopelijk geeft dat de impuls die jullie samen nodig hebben om verder te komen. Als dat niet zo is, dan doe je t iig niet achter haar rug om. Dat lijkt me wel belangrijk in een relatie.
Sterkte met alles!
Aagje

Tattooplaatje

Tattooplaatje

05-06-2012 om 10:50

Brave hendrik

Hoe gaat het nu?

Brave Hendrik

Brave Hendrik

10-06-2012 om 00:04

Hoe het nu is

Nogmaals bedankt voor alle reacties. Hoewel er al veel gezegd is, in onze gesprekken en hier op OO, haal ik er toch weer het nodige uit waar ik mee verder kan.
Bedankt.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

10-06-2012 om 16:41

Brave henrik

da's allemaal wel heel erg kryptisch. Ik snap het wel hoor als je niets meer op zo'n openbaar forum wil zeggen over zulke persoonlijke problematiek, maar ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe je met wat verder kunt.
Aagje

Tigress

Tigress

17-06-2012 om 16:44

Brave hendrik...

Je vrouw mag in haar handjes knijpen met zo'n leve begripvolle man. Een man die zichzelf opzij zet en haar zo tegemoet komt.
Toch vraag ik me af waar dit alles vandaan komt. Wat is er in het verleden gebeurt dat jou deze houding geeft. Want ook jij hebt 'recht' op een seksleven. En dat je vrouw je daarin ook tegemoet komt.
Ik heb geen oplossingen of gouden tip, maar je vrouw zou eens een goed gesprek moeten met een onafhankelijke derde. Misschien kan ze daartegen openhartiger zijn dan naar iemand die ze niet wil kwetsen.

dc

dc

20-06-2012 om 17:50

Begripvol?

Nou, als ik iemand weer een kans zou geven en die springt er als een konijn bovenop, dan vind ik dat niet zo begripvol eerlijk gezegd. Zou me ook geen zin geven in nog een keer.

Tigress

Tigress

24-06-2012 om 18:37

Konijnen

Sorry ;-P

Toosje

Toosje

01-07-2012 om 21:43

Niet alleen

Brave Hendrik staat niet alleen. Ik herken zijn verhaal. Het is gelijk aan velen op sites als second love. Sommigen met toestemming van de partner (al is het soms meer onder het mom van: doe dan maar, dan hoef ik niet meer), maar de meesten zonder toestemming.

Ik deel de mening van Second: het kan je je huwelijk kosten. "Niet verliefd worden" is dan ook een logische, maar niet altijd te beïnvloeden tip. Brave Hendrik weet zelf vast ook wel dat hij met vuur speelt, maar altijd beter dan de rest van je leven doorbrengen zonder seks. Ik begrijp hem maar al te goed.

Hoop dat het je goed gaat, Brave Hendrik!

Toosje

Toosje

Toosje

05-07-2012 om 21:13

Brave hendrik

10 juni was je laatste post. Wil je met ons delen hoe het nu verder met je gaat? Misschien met je vrouw over jouw wensen gesproken met betrekking tot datingsites? Of doe je dit zonder meeweten van je vrouw? Houd er rekening mee dat een dubbele agenda erg veel energie kost. Je moet je hoofd er altijd bij houden en alle smoezen onthouden. Dat moet je wel kunnen!

Hoop echt dat het je goed gaat, maar ben ook benieuwd naar je ervaringen.

Groet,
Toosje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.