Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Orgasme faken

Ja ik ben toch ook voor de optie 'opnieuw liegen'. Ik zou het van de afgelopen jaren niet vertellen, want wat anderen hier ook al over schrijven, wie heeft hier nu nog wat aan. Je kan het niet veranderen en het kwetst alleen nog maar. Ik zou vanaf nu niet meer faken of steeds minder faken en meer aansturen op echt klaarkomen. En dan als uitleg geven (als er vragen over komen) dat het in de loop der jaren wat langzamer gaat, dus dat er wat meer uitgebreider voorspel, naspel en/of tussenspel bij moet gaan komen.

_Anoniem_ schreef op 31-03-2025 om 12:53:

Ja ik ben toch ook voor de optie 'opnieuw liegen'. Ik zou het van de afgelopen jaren niet vertellen, want wat anderen hier ook al over schrijven, wie heeft hier nu nog wat aan. Je kan het niet veranderen en het kwetst alleen nog maar. Ik zou vanaf nu niet meer faken of steeds minder faken en meer aansturen op echt klaarkomen. En dan als uitleg geven (als er vragen over komen) dat het in de loop der jaren wat langzamer gaat, dus dat er wat meer uitgebreider voorspel, naspel en/of tussenspel bij moet gaan komen.

Dat laatste klopt ook nog eens, zeker richting de overgang en menopauze. Ik zou het niet "opnieuw liegen" noemen, integendeel,  ik zou het "voortaan eerlijk" noemen. 

Ik denk dat de waarheid nogal eens overschat wordt. Opbiechten om je eigen geweten schoon te vegen terwijl het niet in het belang van de ander is, heeft onterecht een hoog aanzien "want eerlijk". Stel het je eens andersom voor, of je liever hebt dat je partner eens iets nieuws voorstelt of dat hij zegt "ik vond er eigenlijk nooit veel aan".

Hoe gaat dat faken in zijn werk? Geef je een een Harry met Sally in het  restaurantvoorstelling weg? En zo'n man merkt  dat dan niet?  Blij dat ik geen man ben. Ben je blijkbaar verantwoordelijk voor je eigen genot, en dat van de ander. En Tantra, ik denk niet dat ik daar het geduld voor zou hebben.  Dan lig ik of  binnen minuten te snurken, of ga ik  alvast het boodschappenlijstje voor de volgende dag maar   bedenken.

MMcGonagall schreef op 30-03-2025 om 19:24:

Ik heb wel eens mannen horen zeggen dat hun vrouw al na vijf minuten klaarkwam. Dan moest ik wel glimlachen, ze was er dan natuurlijk ‘klaar mee’, dus dat is net even anders.

Als je geil bent lukt dat zeker. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.