Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

aagje

aagje

27-02-2014 om 01:45

orgasme

Had net een discussie over mannelijke en vrouwelijke seksualiteit en kwam tot de ontdekking dat ik eigenlijk bitter weinig weet over vrouwelijke seksualiteit, behalve die van mezelf. Over mannen kan ik al wat meer zeggen op basis van de mannen waar ik seks mee heb gehad.
Nu zou ik heel graag willen weten: is het een regel dat vrouwen niet klaar kunnen komen met hun ogen open, of is dat gewoon een afwijking van mijzelf?
Alle mannen die ik heb gehad hadden/hebben juist wél nadrukkelijk hun ogen open tijdens het klaarkomen.

Charis

Charis

27-02-2014 om 11:16

Haha

Volgens mij is dat echt geen regel hoor dat vrouwen alleen kunnen klaarkomen met hun ogen dicht. Maar voor je steekproef: meestal ogen dicht, en soms ogen open .

Hombre

Hombre

27-02-2014 om 14:42

Wisselt

"Alle mannen die ik heb gehad hadden/hebben juist wél nadrukkelijk hun ogen open tijdens het klaarkomen."

Da's voor jou een goed teken!

Tine Winkel

Tine Winkel

27-02-2014 om 15:31

maar aagje

als jij dat hebt kunnen zien, had jij dus je ogen open...

Hombre

Hombre

27-02-2014 om 15:40

Tine

Of ze kwam natuurlijk niet tegelijk klaar...

aagje

aagje

27-02-2014 om 16:36

Tine

Ik zei dat ik mijn ogen dicht moet hebben om klaar te komen, niet tijdens de hele daad. Het gaat om het laatste "zetje". Dan moet ik dus volledig in mezelf keren. Om opgewonden te raken moet ik natuurlijk wel kijken (ik heb over het algemeen geen seks met mannen die ik niet aantrekkelijk genoeg vind om naar te kijken). En inderdaad, het komt zelden voor dat ik echt precies tegelijk klaar kom met mijn partner, meestal heb ik tijd genoeg om zijn gezicht te bestuderen tijdens zijn orgasme (kan heel boeiend zijn).

Evenie

Evenie

05-03-2014 om 12:15

In jezelf gekeerd

Volgens mij knijp ik ook dicht. Toch iets van in jezelf gekeerd zijn op 't eind, om het 'te laten komen'. Nou denk ik niet dat mijn partner daar wat van merkt overigens, die zit dan meestal met zijn hoofd ergens anders..

dc

dc

08-03-2014 om 10:33

ook dicht

Ik moet me ook helemaal op mezelf concentreren en heb ook mijn ogen dicht.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.